• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hormonen, please leave. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mateson schreef:
    (...)

    Naar en bepalte tijd kan het kind wel vlees eten, maar het gaat mij om dat niet so gezonde eten voor de dieren.


    Met "na een bepaalde tijd" bedoel je denk ik de leeftijd van je kind?

    Ik heb zelf een andere mening erover, maar ben wel blij nu te weten wat jóúw gedachtes precies zijn. Dankjewel voor je mening. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Halpert schreef:
    (...)

    Beetje hypocriet dan of niet?


    Zou kunnen. Leg mij nog even uit van naam en toenaam, want snap je nog steeds niet. En welk bericht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fielding schreef:
    (...)

    Met "na een bepaalde tijd" bedoel je denk ik de leeftijd van je kind?

    Ik heb zelf een andere mening erover, maar ben wel blij nu te weten wat jóúw gedachtes precies zijn. Dankjewel voor je mening. 😊


    Jap! Dat bedoel ik! :)

    Graag gedan! btw, ik ben geen Nederlander, en dardor kan ik helas ook niet goed Nederlands schrijven ^^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 19:15 ]


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Marper schreef:
    (...)

    Zou kunnen. Leg mij nog even uit van naam en toenaam, want snap je nog steeds niet. En welk bericht.


    Als jij het over je vriend hebt terwijl er hier al duidelijk vaker openlijke discussies tussen jullie twee hebben plaats gevonden is het voor ons niet moeilijk te weten over wie het gaat. En het zou niet kunnen het is zo :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Marper schreef:
    (...)

    Naam en toenaam? Weet nu even niet wat je bedoelt tbh.

    En daarbij, zeggen dat een bericht arrogant is, maakt je zelf arrogant.
    Ik ben de discussie trouwens ook niet begonnen en was er al klaar mee, maar er zijn mensen die dan zonodig weer moeten reageren en hierdoor gaat het verder. Maar goed, het zal wel.


    Nou hoef je je ook even niet van de domme te gedragen? Dit is al de tweede keer dat je je huishoudelijke discussie op Q neemt. Om hier vervolgens dan wel met twee te lopen samenspannen tegen degene die er wat op zeggen, maar het wel online uit te vechten. Waarom toets je niet even het nummer in om met je vriend te discussiëren aan de telefoon? En voor je zegt dat hij het allemaal weet en dat je dat doet: Goed, fijn. Maar laat er dan heel Q niet weeral mee van mee genieten want wij hebben hier écht geen behoefte aan. Als je zelf duidelijk je niet vriendelijk opstelt, moet je ook niet verrast zijn als andere mensen er wat op zeggen.
    Dus nogmaals: Kan ik even uit naam van mijzelf opmerken dat dit topic niet de plaats is om een pro of anti-vlees discussie te voeren? Daar heb je volgens mij wel een subforum voor, als ik mij niet vergis. Ik vind dit een beetje storend imo

    EDIT: Ik heb overigens niets tegen het feit dat je die discussie voert en daar ga ik mij ook niet in mengen. Ik vind dit gewoon hier even niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 19:16 ]


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Nou hoef je je ook even niet van de domme te gedragen? Dit is al de tweede keer dat je je huishoudelijke discussie op Q neemt. Om hier vervolgens dan wel met twee te lopen samenspannen tegen degene die er wat op zeggen, maar het wel online uit te vechten. Waarom toets je niet even het nummer in om met je vriend te discussiëren aan de telefoon? En voor je zegt dat hij het allemaal weet en dat je dat doet: Goed, fijn. Maar laat er dan heel Q niet weeral mee van mee genieten want wij hebben hier écht geen behoefte aan. Als je zelf duidelijk je niet vriendelijk opstelt, moet je ook niet verrast zijn als andere mensen er wat op zeggen.
    Dus nogmaals: Kan ik even uit naam van mijzelf opmerken dat dit topic niet de plaats is om een pro of anti-vlees discussie te voeren? Daar heb je volgens mij wel een subforum voor, als ik mij niet vergis. Ik vind dit een beetje storend imo

    EDIT: Ik heb overigens niets tegen het feit dat je die discussie voert en daar ga ik mij ook niet in mengen. Ik vind dit gewoon hier even niet kunnen.


    Tweede hishoudelijke discussie? Alright...
    En ik post gewoon een dingetje, zoals iedereen wel eens doet op Quizlet, over hoe zij zich over iets voelen. En wie krijgt er dan de hele tering over zich heen? Ik. Waarom? Omdat het altijd op mij word afgeschoven wanneer ik iets neerzet.
    Ik post alleen dat ik mijn kind wel vlees geef, als hij er niet is. En meteen springen er vier mensen bovenop, wat nergens op slaat, want als iemand anders iets hier in dit topic schrijft, word er niet op gereageerd. Makes no sense.
    Ik heb ook al een aantal keer gezegd geen discussie te willen, maar iedereen blijft reageren en dan ga ik mij niet stil houden. Ik schrijf hier neer wat mijn gedachten op dat moment zijn, al weet mijn vriend het of niet, en hoef hier echt niet mensen op mijn dak te hebben die het er wel of niet mee eens zijn hoe ik mijn leven leef. Op dat moment wil ik het kwijt en doe ik dat ook en wacht ik hier echt niet op.
    Jullie moeten zonodig meteen roepen dat dit niet goed is en dat. Maar weet je wat, hou het voor je, dan hoeft er ook geen ruzie of discussie te komen. Want daar was ik niet naar opuit.
    Laat mij toch lekker mijn leven leven en reageer niet altijd op wat ik schrijf. Want dat is nu na,elijk wel het geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Nou hoef je je ook even niet van de domme te gedragen? Dit is al de tweede keer dat je je huishoudelijke discussie op Q neemt. Om hier vervolgens dan wel met twee te lopen samenspannen tegen degene die er wat op zeggen, maar het wel online uit te vechten. Waarom toets je niet even het nummer in om met je vriend te discussiëren aan de telefoon? En voor je zegt dat hij het allemaal weet en dat je dat doet: Goed, fijn. Maar laat er dan heel Q niet weeral mee van mee genieten want wij hebben hier écht geen behoefte aan. Als je zelf duidelijk je niet vriendelijk opstelt, moet je ook niet verrast zijn als andere mensen er wat op zeggen.
    Dus nogmaals: Kan ik even uit naam van mijzelf opmerken dat dit topic niet de plaats is om een pro of anti-vlees discussie te voeren? Daar heb je volgens mij wel een subforum voor, als ik mij niet vergis. Ik vind dit een beetje storend imo

    EDIT: Ik heb overigens niets tegen het feit dat je die discussie voert en daar ga ik mij ook niet in mengen. Ik vind dit gewoon hier even niet kunnen.


    Sorry dat ik dat nu so schrijf, maar ik werk nu en het is dan ook geen optie mij te bellen! Jij weet niet hoe mijn vriendin is, maar ik wel... Laat ze ff in rust en praat niet zo tegen haar! Ik geef har ook geen toesteming zo tegen jullie te praten. Eens kan ik zegen, en dat is, dat ze zelf niet allemaal weet wat ze doet!

    Ik will het hier en nu stoppen, en gezellig blijven hoe het was als ik hier weer ben bijgekomen bij Q!

    Kunnen wij dat allemaal doen?


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Mateson schreef:
    (...)

    Jap! Dat bedoel ik! :)

    Graag gedan! btw, ik ben geen Nederlander, en dardor kan ik helas ook niet goed Nederlands schrijven ^^


    Geen probleem hoor! Als ik je niet begrijp, vraag ik gewoon om verduidelijking. ;)


    OTOFT: Zullen we dit onderwerp nu afsluiten? Ik denk dat inmiddels iedereen zn zegje heeft gedaan?
    En als Kelly hier dingen wil noemen over dr vriend of andersom; het gebeurt vaak zat dat wij/anderen zelf ook hier in het LJH "ranten" over een ander. Die ander zit vaak niet op Q, maar tis naar mijn mening wel hetzelfde. Als we geen verdere discussie erover willen moeten we er zelf maar niet op in gaan, lijkt me. Tis niet alleen Kelly die "fout" zit, als we het per se zo willen noemen. Partijen die reageren zijn net zo slecht bezig door de discussie op gang te houden.

    Nu ga ik verder met puppies knuffelen. Ajuus. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Halpert schreef:
    (...)

    Als jij het over je vriend hebt terwijl er hier al duidelijk vaker openlijke discussies tussen jullie twee hebben plaats gevonden is het voor ons niet moeilijk te weten over wie het gaat. En het zou niet kunnen het is zo :')


    Ah duidelijk, je doelt op het duitsland berichtje?
    Dat gaat over iemand anders. Die persoon is namelijk een eikel. Is dit nu uit de lucht?
    Want wat over mijn vriend ging was dat ene berichtje waar ik schreef dat ik mijn kind wel vlees zou geven als hij er niet was en de berichtjes die daarop volgden, wat niet eens de bedoeling was, maar goed. Als het over mijn vriend gaat, dan zeg ik dat ook wel hoor.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2018 - 14:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)

    Ah duidelijk, je doelt op het duitsland berichtje?
    Dat gaat over iemand anders, met de naam Enne. Die persoon is namelijk een eikel. Is dit nu uit de lucht?
    Want wat over mijn vriend ging was dat ene berichtje waar ik schreef dat ik mijn kind wel vlees zou geven als hij er niet was en de berichtjes die daarop volgden, wat niet eens de bedoeling was, maar goed. Als het over mijn vriend gaat, dan zeg ik dat ook wel hoor.


    Nee het gaat ook alleen om het bericht waar je zegt dat het over je vriend gaat. Hier in LJH is het niet de bedoeling om over mensen te roddelen iedereen kan het hier mee lezen. En als het de bedoeling is dat ie het leest los het dan prive op en niet hier. Het is al de tweede keer dat je op het forum openlijk een huishoudelijke discussie hebt. En dat is niet oke.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De cringe is real


    Caution first, always.

    Marper schreef:
    (...)

    Tweede hishoudelijke discussie? Alright...
    En ik post gewoon een dingetje, zoals iedereen wel eens doet op Quizlet, over hoe zij zich over iets voelen. En wie krijgt er dan de hele tering over zich heen? Ik. Waarom? Omdat het altijd op mij word afgeschoven wanneer ik iets neerzet.
    Ik post alleen dat ik mijn kind wel vlees geef, als hij er niet is. En meteen springen er vier mensen bovenop, wat nergens op slaat, want als iemand anders iets hier in dit topic schrijft, word er niet op gereageerd. Makes no sense.
    Ik heb ook al een aantal keer gezegd geen discussie te willen, maar iedereen blijft reageren en dan ga ik mij niet stil houden. Ik schrijf hier neer wat mijn gedachten op dat moment zijn, al weet mijn vriend het of niet, en hoef hier echt niet mensen op mijn dak te hebben die het er wel of niet mee eens zijn hoe ik mijn leven leef. Op dat moment wil ik het kwijt en doe ik dat ook en wacht ik hier echt niet op.
    Jullie moeten zonodig meteen roepen dat dit niet goed is en dat. Maar weet je wat, hou het voor je, dan hoeft er ook geen ruzie of discussie te komen. Want daar was ik niet naar opuit.
    Laat mij toch lekker mijn leven leven en reageer niet altijd op wat ik schrijf. Want dat is nu na,elijk wel het geval.


    Ja, daar geef ik je wel gelijk in. Als het van mij af zou gehangen hebben, had ik er in de eerste plaats zelfs niet op gereageerd. Want dit topic is een lucht je hart, met andere woorden een plaats om iets van je af te schrijven en daar hoeft niet op gereageerd te worden. Dus sure, daar geef ik je gelijk in en dat je er op reageert dan is ook prima. Maar er is geen reden om bot te beginnen doen naar elkaar toe in dit topic. Persoonlijk zou ik er dan een korte reactie op geven dat dat gewoon je mening is, of als je echt nood eraan hebt om het nog te bespreken het verder nemen naar een apart topic of iemands gastenboek. Maar gedrag als dit verziekt het hele topic gewoon.

    Dus ook naar @Mateson gericht: Heel tof dat je je altijd vriendelijk opstelt op Q. Dus zolang de goede sfeer hier bewaart wordt, zie ik geen nood om me minder vriendelijk op te hoeven stellen.

    Verder ben ik het eens met Fielding om het hier te laten rusten. Laten we in de eerste plaats voortaan proberen af te spreken om überhaupt geen discussies te starten in het LJH aangezien dit niet de plaats hier voor is. En laten we de gemene steken onder water vooral niet openbaar uitdelen. En dan hebben we hopelijk geen problemen meer met negatieve sfeer.
    Als je nog wat wilt zeggen Kelly, voel je gerust vrij om me een bericht te sturen in privé of in mijn gb. Van mij mag er gezegd worden wat er te zeggen valt.


    A to the Z

    Halpert schreef:
    (...)

    Nee het gaat ook alleen om het bericht waar je zegt dat het over je vriend gaat. Hier in LJH is het niet de bedoeling om over mensen te roddelen iedereen kan het hier mee lezen. En als het de bedoeling is dat ie het leest los het dan prive op en niet hier. Het is al de tweede keer dat je op het forum openlijk een huishoudelijke discussie hebt. En dat is niet oke.


    En nu is het roddelen? Duidelijk. Als ik zou roddelen zou ik dat wel een stuk beter doen.
    En mijn vriend mag het gerust lezen, ik heb geen geheimen hoor. Maar waarom zou ik dit niet op Q mogen plaatsen en moet ik het per se met hem hierover hebben, wat ik allang gedaan heb? Wilde het alleen hier nog even neerzetten, maar blijkbaar mag dat niet van mensen.
    You know what, het maakt mij geen ene moer uit. Zoals ik al zei, ik wilde er geen discussie mee uitlokken en het was gewoon op wat ik op dat moment wilde plaatsen, maar andere mensen dachten hier anders over en besloten wel een discussie te voeren. En bozer kun je mij niet krijgen. Dacht dat mensen dit ondertussen wel wisten, hier op Q en dat dit ook de reden is dat ik vertrokken was. Maar dit is duidelijk niet het geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet het echt even niet meer


    26 - 02 - '16