• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    McSteamy schreef:
    (...)

    Ik vind "gecondoleerd" zo'n naar woord :/

    Vind ik ook. Of 'innige deelneming'. Sterkte vind ik dan nog de beste optie. Ik wil die vriend eigenlijk gewoon heel graag een knuffel geven als ik hem condoleer, maar ik denk dat hij dat niet toe gaat staan dus ik vraag me af of ik hem dan beter vraag of ik hem een knuffel mag geven op het moment dat ik voor hem sta in de rij. echt ik vind dat zo moeilijk
    ---
    Volgens mij is het al sinds de begrafenis van mn nonkel geleden dat ik Its a kind of magic geluisterd heb van Queen, en hoewel het me super sad maakt is het toch echt een hartstikke goed nummer. Wat had je toch smaak, knapperd. Wish you were here so we could dance to it together and drink a beer now that i'm old enough. God, you would be so proud of my musictaste too


    A to the Z

    Lol


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ha-ha no, ik kan dit even niet

    Pixielisje schreef:
    (...)
    Vind ik ook. Of 'innige deelneming'. Sterkte vind ik dan nog de beste optie. Ik wil die vriend eigenlijk gewoon heel graag een knuffel geven als ik hem condoleer, maar ik denk dat hij dat niet toe gaat staan dus ik vraag me af of ik hem dan beter vraag of ik hem een knuffel mag geven op het moment dat ik voor hem sta in de rij. echt ik vind dat zo moeilijk
    ---
    Volgens mij is het al sinds de begrafenis van mn nonkel geleden dat ik Its a kind of magic geluisterd heb van Queen, en hoewel het me super sad maakt is het toch echt een hartstikke goed nummer. Wat had je toch smaak, knapperd. Wish you were here so we could dance to it together and drink a beer now that i'm old enough. God, you would be so proud of my musictaste too


    Ik ken je situatie met die vriend niet, maar als jullie een goede band hebben zou je kunnen zeggen dat je er voor hem wil zijn als hij dat wil (:
    Qua knuffel geven of niet zou ik doen wat op dat moment goed lijkt. Soms kan je aan iemand zien of diegene een knuffel wil of niet. Heel veel sterkte en succes ❤️

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 20:41 ]


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    (...)

    Ik ken je situatie met die vriend niet, maar als jullie een goede band hebben zou je kunnen zeggen dat je er voor hem wil zijn als hij dat wil (:
    Qua knuffel geven of niet zou ik doen wat op dat moment goed lijkt. Soms kan je aan iemand zien of diegene een knuffel wil of niet. Heel veel sterkte en succes ❤️

    Ja, dat is waar. Heel erg bedankt voor je tips en je steun. <3


    A to the Z

    Motivatie is laaaag


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    When you finally grab his attention
    yes lawd


    A to the Z

    Nondeknetter wat kapot hypocriet like huh.


    The truth is out there.

    Volgens mij ben ik nog niet helemaal klaar voor m’n next life phase, want:
    1) M’n allereerste werkdag start over minder dan negen uur en ik heb nog steeds niet het idee een ‘echte’ juf te zijn (ik voel me nog zo’n stagiaire die niets weet)
    2) M’n slaappatroon is zo fucked up dat ik totaal nog niet moe ben terwijl over acht uur m’n wekker gaat
    3) Ik ben DOOD nerveus


    Elain schreef:
    Volgens mij ben ik nog niet helemaal klaar voor m’n next life phase, want:
    1) M’n allereerste werkdag start over minder dan negen uur en ik heb nog steeds niet het idee een ‘echte’ juf te zijn (ik voel me nog zo’n stagiaire die niets weet)
    2) M’n slaappatroon is zo fucked up dat ik totaal nog niet moe ben terwijl over acht uur m’n wekker gaat
    3) Ik ben DOOD nerveus


    Komt goed lieffie! Je kan het! ♥♥


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jep, ik wil deze muziek definitely op m'n viool leren spelen en goed. Maar dan moet ik les nemen, want ik kan geen vibrato :X
    Ohja, en deze muziek maakt altijd zo'n emotioneel wrak van me, goddamnit.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 23:44 ]


    Stenenlikker

    Wauw, en dan krijg je inene van iemand op Facebook twee dagkaartjes voor de trein. Omdat ze die weggaf. Maar ik had nooit gedacht dat ík twee van die vier kaartjes zou winnen. Zo lief! 😍❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom lig ik daarvan wakker. Of ik het nu wil weten of niet, het maakt momenteel niets meer uit. Ik vraag sws later om duidelijkheid, het komt wel, maar mijn brein wilde vannacht toch gaan malen. 😐 Door wat ik zaterdag achterkwam is het aangewakkerd, maar dan nog maakt het nu niets meer uit. En het is niet eens erg of zo. Gewoon iets dat me een dubbel gevoel geeft, want ik had het niet verwacht. Maar tegelijk denk ik ‘haal ik de tijdlijn niet door elkaar?’. Want dat maakt ook een verschil uit. Ugh, het brein dat weer wilde zitten nadenken wat helemaal geen zin heeft.. Maar goed, misschien een teken dat het tijd is dat ik het eens erover heb, I guess.


    Ik wil een tuin vol egels

    Heeeuy Deutschland time :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.