• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Marper schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon dat het eet wat de pot schaft. Als het een keer geen zin heeft om iets te eten, dan niet, maar ik ga niet zelf een stuk kip weg zitten eten en mijn kind niets geven. Dat vind ik sneu. En ik ga ook niet geen vlees eten. Mijn vriend is gelukkig niet vegatarisch, want dat vega vlees is echt duur. Af en toe wil ik het wel eens eten, omdat sommige dingen heerlijk zijn, maar ik ga dit niet iedere dag halen als gehakt voor 2 euro in de aanbieding is.


    Ah ja dat is wel weer waar! Ik geef je groot gelijk hoor, daar niks van! Was gewoon benieuwd! C:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    How about vis?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    How about vis?


    Vis is ook vlees ;)

    Ik ben de vriend en kunnen jullie allemaal goed lezen? Dat kind kan vlees eten maar niet als ik thuis ben. (Staat ook in de tekst)

    Laat het ons gewoon zo doen hoe wij het willen... Ik zeg hierbij ook niet dat iemand heeft gezegd "Doe dat" en "Doe hier".. Alles komt goed!

    Groetjes....


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Hahahahahah waarom ben ik zenuwachtig :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mateson schreef:
    (...)

    Vis is ook vlees ;)

    Ik ben de vriend en kunnen jullie allemaal goed lezen? Dat kind kan vlees eten maar niet als ik thuis ben. (Staat ook in de tekst)

    Laat het ons gewoon zo doen hoe wij het willen... Ik zeg hierbij ook niet dat iemand heeft gezegd "Doe dat" en "Doe hier".. Alles komt goed!

    Groetjes....


    Mag ik puur uit interesse vragen waarom je niet wilt dat je kind vlees eet als jij er bent?


    OTOFT: Pfsh. Ik wil gewoon naar Noorwegen. Punt. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mateson schreef:
    (...)

    Vis is ook vlees ;)

    Ik ben de vriend en kunnen jullie allemaal goed lezen? Dat kind kan vlees eten maar niet als ik thuis ben. (Staat ook in de tekst)

    Laat het ons gewoon zo doen hoe wij het willen... Ik zeg hierbij ook niet dat iemand heeft gezegd "Doe dat" en "Doe hier".. Alles komt goed!

    Groetjes....


    Vissen zijn ook dieren, maar die zijn niet het slachtoffer van de vleesindustrie. Die worden niet in legbatterijen gestopt of in kleine verlaten gestopt.
    Dus het is niet hetzelfde als vlees in mijn mening. Ja er zit vlees aan maar ik vind het toch wel anders.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Fielding schreef:
    (...)

    Mag ik puur uit interesse vragen waarom je niet wilt dat je kind vlees eet als jij er bent?


    OTOFT: Pfsh. Ik wil gewoon naar Noorwegen. Punt. (cat)


    Naar en bepalte tijd kan het kind wel vlees eten, maar het gaat mij om dat niet so gezonde eten voor de dieren.


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Mateson schreef:
    (...)

    Vis is ook vlees ;)

    Ik ben de vriend en kunnen jullie allemaal goed lezen? Dat kind kan vlees eten maar niet als ik thuis ben. (Staat ook in de tekst)

    Laat het ons gewoon zo doen hoe wij het willen... Ik zeg hierbij ook niet dat iemand heeft gezegd "Doe dat" en "Doe hier".. Alles komt goed!

    Groetjes....




    Arrogant.
    EDIT: kan ik even uit naam van mijzelf opmerken dat dit topic niet de plaats is om een pro of anti-vlees discussie te voeren? Daar heb je volgens mij wel een subforum voor, als ik mij niet vergis. Ik vind dit een beetje storend imo

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 18:58 ]


    A to the Z

    (6)(6)(6)(6)(6)(6)ik ben op moordpad en wil een iemand zo graag vermoorden. Alleen jammer dat die persoon in Duitsland woont en dat dat nu niet om de hoek ligt. (6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Halpert schreef:
    (...)

    Vissen zijn ook dieren, maar die zijn niet het slachtoffer van de vleesindustrie. Die worden niet in legbatterijen gestopt of in kleine verlaten gestopt.
    Dus het is niet hetzelfde als vlees in mijn mening. Ja er zit vlees aan maar ik vind het toch wel anders.


    Daar geef ik je ook gelijk in!


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Pixielisje schreef:
    (...)



    Arrogant.

    Jij bent arrogant met deze opmerking.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Christus, ik hou zoveel van mijn moeder die zo lekker kookt. I really missed good Belgian food while i was away


    A to the Z

    Marper schreef:
    (...)
    Jij bent arrogant met deze opmerking.


    Zo onnodig dit, zegt op een normale manier last te ondervinden van deze discussie en rightfully so , want ik vind LJH ook niet de plek voor huishoudelijke discussies eigenlijk. Zo jammer voor de sfeer. Misschien kun je in het vervolg ook beter niet de persoon waar het om gaat met naam en toenaam benoemen. Want we weten maar al te goed over wie het gaat. En dat is erg naar voor de sfeer hier.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    (...)

    Zo onnodig dit, zegt op een normale manier last te ondervinden van deze discussie en rightfully so , want ik vind LJH ook niet de plek voor huishoudelijke discussies eigenlijk. Zo jammer voor de sfeer. Misschien kun je in het vervolg ook beter niet de persoon waar het om gaat met naam en toenaam benoemen. Want we weten maar al te goed over wie het gaat. En dat is erg naar voor de sfeer hier.


    Naam en toenaam? Weet nu even niet wat je bedoelt tbh.

    En daarbij, zeggen dat een bericht arrogant is, maakt je zelf arrogant.
    Ik ben de discussie trouwens ook niet begonnen en was er al klaar mee, maar er zijn mensen die dan zonodig weer moeten reageren en hierdoor gaat het verder. Maar goed, het zal wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)

    Naam en toenaam? Weet nu even niet wat je bedoelt tbh.

    En daarbij, zeggen dat een bericht arrogant is, maakt je zelf arrogant.
    Ik ben de discussie trouwens ook niet begonnen en was er al klaar mee, maar er zijn mensen die dan zonodig weer moeten reageren en hierdoor gaat het verder. Maar goed, het zal wel.


    Beetje hypocriet dan of niet?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.