• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh ik ben zo moe :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, dit boek begint me te irriteren. Je hebt 6 weken platte rust nodig bij een gebroken rib, check your facts.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het begint een beetje heel erg vervelend te worden. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Beter dat ik niet in het holst van de nacht heel hard in de auto ben weggescheurd. Dit was best een heel goed gesprek, en ik ben best blij dat we het zo kunnen indelen en ik niet meer commitment hoef te leveren dan ik nu doe. BLESS THIS.


    The truth is out there.

    Oh wat hou ik toch van cakejes ❤️


    26 - 02 - '16

    Steekt toch wel dat ik niet op mn ouders kan rekenen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God, ik kijk zo erg uit naar de 28e wanneer Kiwami 2 uitkomt fnsjdkfndjsknfjks. Echt niet normaal gewoon. Ik heb die gekke onzin nodig in mijn leven. <3


    Caution first, always.

    Ugh.


    This ain't no place for no better man.

    Over 3 dagen zie ik m'n lieve schatjes weer ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zit hier gewoon te janken van die websites voor huizen... overal moet je verdomme voor betalen en ook nog super veel, om op de goeie en mooie appartementen te reageren. Wat is dit voor BULLSHIT! AARGH!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vronsky schreef:
    Over 3 dagen zie ik m'n lieve schatjes weer ^^


    Marper schreef:
    Ik zit hier gewoon te janken van die websites voor huizen... overal moet je verdomme voor betalen en ook nog super veel, om op de goeie en mooie appartementen te reageren. Wat is dit voor BULLSHIT! AARGH!


    Nou inderdaad, het is echt een hele strijd om te zoeken alleen al.. Mijn vriend en ik zoeken al een halfjaar naar een fatsoenlijke woning. We wonen nu super klein en dat begint bij mij nogal z'n tol te eisen..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 19:31 ]


    26 - 02 - '16

    Marper schreef:
    Ik zit hier gewoon te janken van die websites voor huizen... overal moet je verdomme voor betalen en ook nog super veel, om op de goeie en mooie appartementen te reageren. Wat is dit voor BULLSHIT! AARGH!


    Zit je dan wel bij de goede websites? Hier is namelijk een deel van de websites betaald, maar dat is of een eenmalig bedrag van maximaal 10 euro (daar werk je vaak met een wachtlijst ipv loting dus zeker waard) , of een maandbedrag maar deze websites zijn ook niet heel erg te vertrouwen. Verder zijn hier de grootste woningaanbieders in de sociale huur gewoon gratis. (Maar werken wel met loting).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    (...)

    Zit je dan wel bij de goede websites? Hier is namelijk een deel van de websites betaald, maar dat is of een eenmalig bedrag van maximaal 10 euro (daar werk je vaak met een wachtlijst ipv loting dus zeker waard) , of een maandbedrag maar deze websites zijn ook niet heel erg te vertrouwen. Verder zijn hier de grootste woningaanbieders in de sociale huur gewoon gratis. (Maar werken wel met loting).


    We hebben met spoed een woning nodig, dus een wachtlijst heeft geen nut. Op jaap.nl schrijf ik ons super veel in voor bezichtigingen, maar horen we nooit iets van terug.
    Dan kom ik ook eens een leuke, betaalbare woning tegen, moet je 30 euro per maand betalen om te kunnen reageren. Het zit mij echt tot boven mijn hoofd, dat dit soort sites überhaupt mogen bestaan, want het zijn meerendeels oplichters en ik vertrouw er geen zak van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)

    We hebben met spoed een woning nodig, dus een wachtlijst heeft geen nut. Op jaap.nl schrijf ik ons super veel in voor bezichtigingen, maar horen we nooit iets van terug.
    Dan kom ik ook eens een leuke, betaalbare woning tegen, moet je 30 euro per maand betalen om te kunnen reageren. Het zit mij echt tot boven mijn hoofd, dat dit soort sites überhaupt mogen bestaan, want het zijn meerendeels oplichters en ik vertrouw er geen zak van.


    Is antikraak geen optie dan als je met spoed een woning nodig hebt? Die zijn vaak erg snel met het toewijzen van een woning en kosten vaak maar eenmalig een bedrag om je in te schrijven. (Soms is dit ook gratis). Veel van mijn vrienden hebben dit gedaan toen ze uit hun kamer weg moesten en hebben toen ze daar zaten genoeg tijd om een goede eigen woning te vinden.

    (Antikraak is niet hetzelfde als kraak)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.