• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    (...)

    Is antikraak geen optie dan als je met spoed een woning nodig hebt? Die zijn vaak erg snel met het toewijzen van een woning en kosten vaak maar eenmalig een bedrag om je in te schrijven. (Soms is dit ook gratis). Veel van mijn vrienden hebben dit gedaan toen ze uit hun kamer weg moesten en hebben toen ze daar zaten genoeg tijd om een goede eigen woning te vinden.

    (Antikraak is niet hetzelfde als kraak)


    Ik weet wat antikraak is, heb ik laatst over gebeld. Dit is maar voor een aantal maanden en wij zoeken een huis om een aantal jaren in te wonen. Stel we willen wel een gezin stichten etc. dan willen we wel zeker zijn en niet na een paar maanden weer weg moeten. We willen een onbepaalde tijd contract.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)

    Ik weet wat antikraak is, heb ik laatst over gebeld. Dit is maar voor een aantal maanden en wij zoeken een huis om een aantal jaren in te wonen. Stel we willen wel een gezin stichten etc. dan willen we wel zeker zijn en niet na een paar maanden weer weg moeten. We willen een onbepaalde tijd contract.


    Ja die snap ik maar je zegt dat je met spoed een huis nodig hebt, dan zou antikraak je in iedergeval zo lang onderdak bieden. Kan je in de tussentijd jezelf op wachtlijsten zetten en op woningen reageren.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    (...)

    Ja die snap ik maar je zegt dat je met spoed een huis nodig hebt, dan zou antikraak je in iedergeval zo lang onderdak bieden. Kan je in de tussentijd jezelf op wachtlijsten zetten en op woningen reageren.


    Er is hier niet veel in de buurt en wat er zit is voor 1 maand max. Dus we komen er echt niet ver mee. :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [left][/left]

    Vronsky schreef:
    Over 3 dagen zie ik m'n lieve schatjes weer ^^


    Ik ben zo hyped yo damn. 😏


    The truth is out there.

    Mam en pap zeiden dat ik een verjaardagscadeau uit mocht zoeken. Nu heb ik het perfecte idee: Een meet en greet met Christopher Larkin op comic con europe :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké. Ik weet het basisplan voor mijn tattoo eindelijk. Maar... Nu nog geld zien te krijgen & een artist vinden die 100% vertrouw met wat ik wil.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Marper schreef:
    (...)

    We hebben met spoed een woning nodig, dus een wachtlijst heeft geen nut. Op jaap.nl schrijf ik ons super veel in voor bezichtigingen, maar horen we nooit iets van terug.
    Dan kom ik ook eens een leuke, betaalbare woning tegen, moet je 30 euro per maand betalen om te kunnen reageren. Het zit mij echt tot boven mijn hoofd, dat dit soort sites überhaupt mogen bestaan, want het zijn meerendeels oplichters en ik vertrouw er geen zak van.


    Ik zou me sowieso niet inschrijven voor een bezichtiging, maar altijd contact opnemen met de makelaar zelf. Dan krijg je ook een veel beter beeld rondom alles. Of een makelaar zoeken die je aanspreekt, daar een paar bezichtigingen bij doen en dan uiteindelijk gaat hij / zij je vanzelf bellen als ze iets nieuws krijgen.


    Elain schreef:
    (...)

    Ik zou me sowieso niet inschrijven voor een bezichtiging, maar altijd contact opnemen met de makelaar zelf. Dan krijg je ook een veel beter beeld rondom alles. Of een makelaar zoeken die je aanspreekt, daar een paar bezichtigingen bij doen en dan uiteindelijk gaat hij / zij je vanzelf bellen als ze iets nieuws krijgen.


    Zal ik eens achteraan gaan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    honestly ik verveel me dood


    This ain't no place for no better man.

    Morgen allereerste officiële werkdag — grown up life, here I come.


    I'm so close (to giving up)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sommige mensen kunnen gewoon beter hun mond houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ben zo hard aan het schreeuwen hnnnnnng


    This ain't no place for no better man.

    Nondeknetter het verhuizen is al rond voor vandaag. Lekker gevoel dit.


    The truth is out there.