• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En bedankt Jack, voor het komen naar RAI Amsterdam wanneer m'n oma jarig is...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tell her to leave, leave her alone before she turns you to stone
    You just left, widen the door, see her on the way out


    This ain't no place for no better man.

    Honestly waardeer ik het niet wanneer mensen me behandelen alsof mijn IQ de minpunten inloopt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    when u use the supercooling function on ur laptop for the first time and it works hella good
    like o m g this is some highquality stuff i live


    A to the Z

    Ben ik nou paranoia bezig of heb ik het gevoel juist; dat mensen achter me rug om praten?

    (Niet hier op q btw )


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom gooit bol.com altijd ineens de prijs van Yakuza pre-orders omlaag zonder klanten die het al hebben besteld ervan op de hoogte te stellen zodat die onnodig te veel gaan betalen als ze er niet voor release achterkomen? Lekker eerlijk weer, jongens. 👍


    Caution first, always.

    oh well.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Omijngod ik heb in een paar uur 3439 woorden geschreven en dit voelt zo fijn pls keep it coming don't stopppp


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké en nu zit ik met twee ander dingen in m’n hoofd. En 1 ervan is dat ik echt niet herinner of ik had besloten het geld ergens anders te bewaren. Waar is het heen, het lag daarin verstopt.. Ik weet dat ik erover nadacht het ergens anders te bewaren, maar deed ik dat uiteindelijk ook? Of hebben zij, die per se mijn kamer wilden opruimen dat gevonden en eruit gehaald? Goed, morgen vraag ik het maar ik ben bang dat ze het niet herinneren. Of nog erger.. dat ze het zelf hebben bijgehouden. Misschien dat het ergens anders “veilig” ligt tssn mijn dozen spullen..
    Ik ga eens een brief moeten schrijven over hoe ik mij voel door niet alleen dit maar heel het gebeuren. Ik krijg er gewoon kopzorgen van, heb niet het gevoel dat ik mijn eigen ding kan doen, bijna geen bezittingen meer heb, alles wat van mij is niets waard is, ze kunnen doen met mijn spullen wat zij willen, geen privacy, geen eigen zeggen erop,.. Ze denken totaal niet na. Ik heb herinneringen, emotionele waarde aan die spullen. Dingen van anderen die om me geven. En ook gewoon dingen die van nut zijn, man. Ik gebruik die spullen, hoor. Alles zit nu maar in die dozen en ik heb geen kast meer om het uit te stallen. Gewoon bullshit, maar voor die is het “netjes”. Het is mss raar, maar het remt me enorm. Ik voel me er niet fijn door en wanneer het gevoel leek te zakken, komt het weer terug door wat anders. Het voelt alsof dat ik in een cirkel draai.
    Ik heb echt geen zin in die brief, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen aan die..


    Ik wil een tuin vol egels

    Somehow we still carry on


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ken je van die paradoxale dagen dat je jezelf weet te overtuigen dat je zowel alles rond jezelf laat draaien en mensen daarmee ergert, als nooit iets over jezelf zegt en mensen daarmee buitensluit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo blij dat ik deze stap heb durven zetten.


    26 - 02 - '16

    Damnit. Zij komen naar NL en ik ga naar Noorwegen, en we lopen elkaar nét mis. Niet eerlijk! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus man we leven niet meer in jouw jonge jaren, laat me lekker mijn eigen relatie uitvogelen. Ik hoef niet telkens te horen hoe slecht ze wel niet voor me is terwijl zij er meer voor me is geweest dan jij met je onnodige meningen.


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb zo'n zin in vanavond *O*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.