• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • LET'S TALK c: •


    El Diablo.

    Voorstellen Val

    • Aaliyah • Val kent haar naam via via in zowel het film als videoclip circuit. Hij heeft alleen nooit met haar samengewerkt. Toch hoopt hij dit ooit wel te kunnen door de goede verhalen die hij over haar hoort.
    • Mônica • Volledige onbekenden
    • Scarlett • Volledige onbekenden
    • Nikia • Val heeft een keer voor haar camera gestaan voor een promotie shoot van het Florida Ballet voor een productie. Ze hebben wel wat gepraat, maar verder kennen ze elkaar niet heel goed.
    • Peyton • Volledige onbekenden
    • Audrey • Val en Audrey komen bij dezelfde fysiotherapeut en hebben hier wel eens een kort gesprekje gehad in de wachtkamer. Hij heeft een grote bewondering voor haar en hoopt dat ze snel herstelt van haar blessure, al weet hij ook hoe moeilijk dat soms kan gaan. Toch probeert hij haar elke keer als hij haar ziet een kleine peptalk te geven.
    • Mia • Volledige onbekenden

    • Mateo • Val kent zijn naam en muziek via zijn mentoren uit andere dansdisciplines. Verder kent hij de man absoluut niet.
    • Keith • Volledige onbekenden
    • Archie • Val heeft in een van zijn videoclips gedanst en heeft hem toen ook ontmoet, maar om eerlijk te zijn vind Val zijn muziek pokkeherrie, al zal hij dit nooit zeggen. Wel vond Val hem op het eerste gezicht een aardige gast.
    • Daniël • Val heeft in twee van zijn videoclips gedanst, maar heeft Daniel nooit in het echt ontmoet.
    • Sebastian • Buurman die hem thuis heeft laten voelen in het warme Florida
    • Asher • Volledige onbekenden


    Dit zijn alleen maar voorstellen. Als iemand nog iets anders weet/iets zoekt wat mogelijk bij Val past/het ergens volledig niet mee eens is, hoor ik het graag (:


    Bowties were never Cooler

    Iemand waar ik Sebastian heen mag sturen? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als Val goed is, mag hij wel naar Val komen en post ik morgen of overmorgen, of miss vanavond (:


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Als Val goed is, mag hij wel naar Val komen en post ik morgen of overmorgen, of miss vanavond (:


    Sure I like that ^^ Ik post wss ook pas morgen, wil jij eerst schrijven dan? c: (ik vind hun relatievoorstel trouwens ook goed! ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als Val is goedgekeurt, zal ik het proberen


    Bowties were never Cooler

    Val is goed ^^


    El Diablo.

    Yay thanks!

    Edit: Het is een btje een flutpost, maar ik hoop dat je er iets mee kan

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 23:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Heb het even druk gehad met werk en mijn verjaardag (: Ik ga zsm posten.


    - thank you for existing -

    Friends&Neighbours
    ━ Scarlett: Old flame & co-singer in some songs
    ━ Nikia: Low-key flirt
    ━ Mônica: Not sure
    ━ Aaliyah: One of Daniël's fave actresses (and secret crush)
    ━ Mia: Neighbour & friends
    ━ Keith: Selfish chef-special, how you doing mate?
    ━ Sebastian: I love comics, you're my new bestie.
    ━ Peyton: Wanna vlog about something, love? ( friends? )
    ━ Archie: Dude, I love your music, wanna get some samples?
    ━ Val: This guy, your dance moves are insane.
    Ik denk dat ik de rest open laat voor het beloop van het verhaal (: Tenzij iemand nog een leuk idee had.

    En als iemand het leuk lijkt om te posten, ik ben nog een beetje inspiratieloos! hit me up.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 21:02 ]


    - thank you for existing -

    @IrisWestAllen & @Sombre, Archie is prima (:


    We were the forever that didn't last

    Goed, Oak is klaar en staat open voor eventuele relaties ^^ Ik sta open voor zowat alles, dus als iemand een ideetje heeft, shoot!


    Mhm?

    ^ Ik heb Nikia voor je, als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luftmensch schreef:
    Goed, Oak is klaar en staat open voor eventuele relaties ^^ Ik sta open voor zowat alles, dus als iemand een ideetje heeft, shoot!


    Misschien dat Daniël hem soms wat lesjes gitaar geeft en dat ze zo nu en dan wat rond hangen?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 22:26 ]


    - thank you for existing -

    Ik was Cipher btw ^^

    Ik heb wel wat ideetjes, al moet ik uiteraard geen relatie met iedereen bespreken (:
    - Schoolbuddies
    - Ex-flings
    - Online enemies
    - iets anders online
    - Iemand met wie hij ooit en/of regelmatig verbaal en/of fysiek in de clinch ligt
    ...

    @Jennifer: Zoek je iets specifiek?
    @Demi: Dat kan (: Ik dacht misschien ook aan het feit dat ze allebei anger issues hebben en Daniel niet van mensen houdt die zich niet fatsoenlijk gedragen, om daar iets mee te doen? (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Goed, Oak is klaar en staat open voor eventuele relaties ^^ Ik sta open voor zowat alles, dus als iemand een ideetje heeft, shoot!

    Ik heb Archie? Idk, hij houdt van waargebeurde verhalen, hij is ook biseksueel? Idk, misschien dat ze er wel eens over praten of iets dergelijks


    We were the forever that didn't last