• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • LET'S TALK c: •


    El Diablo.

    Iemand voor Nikia?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Got Seb for who wants ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal Val eerst afmaken.

    @Kavinsky, Forgarty en Maluma Hebben jullie al een idee/voorkeur voor relaties? Anders zal ik zo even kijken (:


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat ik pas met Asher en Audrey ga inspringen als ik terug ben van vakantie ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hopps schreef:
    Anders Mateo en Peyton? ^^


    WrittenWords schreef:
    (...)

    Zullen we Aly en Scarlett laten meeten?


    Is goed! Willen jullie eerst? c;

    IrisWestAllen schreef:
    Ik zal Val eerst afmaken.

    @Kavinsky, Forgarty en Maluma Hebben jullie al een idee/voorkeur voor relaties? Anders zal ik zo even kijken (:


    Nog niet direct, als jij iets weet? c;


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Nog niet direct, als jij iets weet? c;



    Als je het niet erg vind om ietsje te wachten vind ik dat prima. Anders is het wellicht handiger als jij eerder gaat (:

    Ik zal dan denk ik morgenavond of zo pas posten, ik weet niet of ik er vanavond nog veel uit krijg. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan nog niet direct posten, so I can wait ^^


    El Diablo.

    Forgarty schreef:
    Got Seb for who wants ^^


    Mia zal Seb wel leuk vinden! Misschien kunnen ze vrienden/flirts zijn, of zoek je iets anders?


    tya

    Welkin schreef:
    (...)

    Mia zal Seb wel leuk vinden! Misschien kunnen ze vrienden/flirts zijn, of zoek je iets anders?


    Ik dacht dat we al iets hadden van lichte flirts de afgelopen maanden. ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als hij goed is, is Val in grove lijnen af


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat het wellicht toch handiger is als ik met Scarlett inspring zodra ik (volgende week zaterdag) terug ben van intro want ik denk niet dat ik veel tijd zal hebben om tijdens de intro te posten.

    @Maluma: Als je Aly dan toch naar iemand anders wilt sturen is dat echt helemaal prima, maar als je een weekje wilt wachten is dat natuurlijk ook leuk en kunnen we ze daarna laten meeten (:


    Iemand voor Nikia?


    ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    (...)

    ^^


    Ik zoek voor Mia nog iemand die ze eigenlijk niet zo mag. Maybe kunnen we dat doen?


    tya

    Welkin schreef:
    (...)

    Ik zoek voor Mia nog iemand die ze eigenlijk niet zo mag. Maybe kunnen we dat doen?


    Is wat mij betreft goed hoor!

    Ik bedoelde ook of dat er iemand is voor Nikia qua posten. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'