• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • LET'S TALK c: •


    El Diablo.

    Welkin schreef:
    (...)

    Mia kan zn neighbour zijn! Hij is een beetje te jong om te flirten, but neighbours would be fine ^^


    Haha, hij is 21 en zij is 24? valt wel mee toch?

    Neighbours it is then. (:


    - thank you for existing -

    IrisWestAllen schreef:
    Ik zoek relaties voor Vali en ik maak hem morgen af


    Ik hen Audrey en Asher wel voor hem.;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Aly en Mateo nog voor wie geïnteresseerd is in (een van) hen c:

    Also, ik wil het topic morgen openen. Is dit goed voor iedereen?


    El Diablo.

    Yes, ik heb er zin in!

    Ik heb Nikia evt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Yes, ik heb er zin in!

    Ik heb Nikia evt?


    Yesss, heb jij al ideeën? Anders moeten we even wat verzinnen c;


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Yesss, heb jij al ideeën? Anders moeten we even wat verzinnen c;


    Misschien evt een buur? Ik weet niet of je voor hen nog iets zoekt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    (...)

    Misschien evt een buur? Ik weet niet of je voor hen nog iets zoekt?


    Voor Aly heb ik in principe alles al, inclusief twee buren. Dus als jij nog iets zoekt waar zij bij past?
    Ze kan wel de buur van Mateo zijn? Hij is er pas twee weken en voor de eerste keer, dus geen idee hoe goed ze elkaar kennen ^^


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Voor Aly heb ik in principe alles al, inclusief twee buren. Dus als jij nog iets zoekt waar zij bij past?
    Ze kan wel de buur van Mateo zijn? Hij is er pas twee weken en voor de eerste keer, dus geen idee hoe goed ze elkaar kennen ^^


    Misschien voor Nikia en Aly dat ze elkaar tijdens uitgaan eens gezien hebben en zo na een goede klik vaker zijn gaan stappen?
    Mateo en Nikia als buren is prima! Wellicht dat ze hem het huis heeft zien intrekken en eens langs is gekomen om een praatje te maken? En uit nieuwsgierigheid uiteraard haha


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    (...)

    Misschien voor Nikia en Aly dat ze elkaar tijdens uitgaan eens gezien hebben en zo na een goede klik vaker zijn gaan stappen?
    Mateo en Nikia als buren is prima! Wellicht dat ze hem het huis heeft zien intrekken en eens langs is gekomen om een praatje te maken? En uit nieuwsgierigheid uiteraard haha


    Sounds perfect! ^^
    Yesss is goed. Does she mind a little flirting? Want Mateo flirt met alles wat los en vast zit hahaha


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Sounds perfect! ^^
    Yesss is goed. Does she mind a little flirting? Want Mateo flirt met alles wat los en vast zit hahaha


    Top!
    Haha, Nikia deinst niet terug voor wat geflirt, dus dat zal ze niet erg vinden. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    (...)

    Top!
    Haha, Nikia deinst niet terug voor wat geflirt, dus dat zal ze niet erg vinden. ^^


    Great! ^^


    El Diablo.

    Ik ben bijna thuis. Dan ga ik even eten en gooi ik daarna het topic open ^-^


    El Diablo.

    Yeeaahh. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zoek voor Mia eigenlijk nog een flirt, en iemand waar ze een gezonde hekel aan heeft c:


    tya

    Welkin schreef:
    Ik zoek voor Mia eigenlijk nog een flirt, en iemand waar ze een gezonde hekel aan heeft c:


    Maybe Mateo? Dat is een en al flirt :Y) en een player maar shhh


    El Diablo.