• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Well. Bedankt voor die armband schattie, je had 'em maar niet moeten vergeten :Y)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2018 - 21:49 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    wanneer je de romeo's hoort kwelen tot in je kamer
    ja daar kan toch niemand mee slapen
    guess I'll write???


    A to the Z

    Ugh no ik had niet met het raam open moeten slapen vannacht
    Plz laat me niet ziek worden - morgen is mn eerste schooldag... :') en daarna nog werken tot sluit
    Oml help

    Ugh. Why do I even keep trying?
    Ik kan maar beter accepteren dat ik toch nooit leuk genoeg ben, dat zou me een hoop moeite schelen :')

    Ohja. Was even vergeten hoe egoïstisch mijn familie is - blijf wel weer thuis volgend jaar, heb er zo helemaal geen zin in.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lel deze zadelkruk is echt vaag met er op gaan zitten #remindmenottositonthisifthereareotherpeoplearound.


    The truth is out there.

    Kijk weetje. Ik ben zelf geen engel - bij lange na niet - maar ik vertrouw er altijd op dat mensen het goede voor anderen voor hebben, maar de laatste tijd wordt me alleen maar het tegenovergestelde bewezen en honestly waar doe ik moeite voor?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zit echt de hele tijd naar mn arm te kijken still zo exited :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben er alweer zo klaar mee hier.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik wil zo graag kaartjes voor Panic, maar ik zit dan wel op school tijdens de introdag lel. Ik ben gewoon geneigd om het door te geven aan de betreffende leraar zodat ik even op mijn mobiel kaartjes kan fixen. :')

    Ik... voel me een beetje vervreemd van alles, of zo, en dat is 80% mijn schuld, maar het zou echt heel erg fijn zijn als iemand me bij de hand zou nemen en me de juiste kant op zou wijzen want tot een jaar geleden was mijn leven min of meer on track maar ik geloof dat ik nu behoorlijk zwaar verdwaald ben

    en met "heel erg fijn" bedoel ik dat ik letterlijk zou gaan huilen van opluchting want ik faal ook een beetje in het in de juiste mate uitdrukken van emoties ha


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TaeTae schreef:
    Ik wil zo graag kaartjes voor Panic, maar ik zit dan wel op school tijdens de introdag lel. Ik ben gewoon geneigd om het door te geven aan de betreffende leraar zodat ik even op mijn mobiel kaartjes kan fixen. :')


    Lmao ik heb echt al stress voor de kaartenverkoop haha
    Ik zou dat ook nog durven vragen aan een leraar hahhahaha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Lmao ik heb echt al stress voor de kaartenverkoop haha
    Ik zou dat ook nog durven vragen aan een leraar hahhahaha

    Ik weet niet zo goed wat ik op dat moment aan het doen ben (want ja, introductiedagen zijn nogal onvoorspelbaar), maar ik ga het gewoon doen denk ik. Fuck die intro, ik wil gewoon naar panic :')) Als ik nou echt in een les zat of een toets had - oké, maar dat is het niet soooo.

    Oh hello miss Sarcasm how we have missed you :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oké, ik heb echt genoten dit weekend / maar het blijft vreemd confronterend om m’n beste vrienden met haar vriend te zien, omdat die twee zo naadloos op elkaar aansluiten en zó veel om elkaar geven // verliefd op elkaar zijn, dat ik het bijna niet meer kan geloven dat ik ooit zo iemand zal vinden.