• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nesta schreef:
    Oké, ik heb echt genoten dit weekend / maar het blijft vreemd confronterend om m’n beste vrienden met haar vriend te zien, omdat die twee zo naadloos op elkaar aansluiten en zó veel om elkaar geven // verliefd op elkaar zijn, dat ik het bijna niet meer kan geloven dat ik ooit zo iemand zal vinden.


    Babe jij gaat ook zo iemand vinden I'm 100% sure of it. You are amazing and you fill find someone equally amazing.


    The truth is out there.

    Also wauw oke waarom ben je zo salty om dit de vorige keer kon je er nog om lachen. Lel.


    The truth is out there.

    ugh laat me morgen alsjeblieft met een fatsoenlijke gezondheid opstaan

    Oef je people skills zijn minder :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ja, leuk, als je zegt dat ik iemand moet bellen, maar vervolgens niet verteld waarover precies. Ja, dat kamp. Maar wat moet er nog volgens jou? En waarom moet ik haar bellen? Ik weet niet eens of ik wel mee ga over dat kamp, want ook daarover is communicatie niet optimaal, zucht.


    Stenenlikker

    ja, een gamer begint een schietpartij op een game toernooi en meteen op twitter lieve, schattige mensen die gamers extremisten noemen. En dit is dan een verified account. Why though :')

    no for real, dit maakt me zo link. Ga gamers en moordenaars niet met elkaar vergelijken want er is geen enkele vergelijking. Anders zouden we wereldwereld mensen doodsteken en neerschieten enzovoort, but hey, only in America.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Show up already at thos rate ill be fast asleep by the time you get here. D:


    The truth is out there.

    lang, mager, a good fashion sense that includes suits, colored hair, ... I'm starting to see a pattern here
    oh lord


    A to the Z

    Kinda wanna ask, but I kinda don't want to know if you're fine. I shouldn't care. But fuck - I do.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dan maar gamen, heb ik toch meer aan.


    The truth is out there.

    I did this to myself, now I'm lonely, I feel lonely, I'm so lonely and it's killing me girl.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Buikpijn ‘s morgens, urgh. 😣


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik haat het onvermogen om te communiceren binnen dit leidingteam. Alles gaat langs elkaar heen, hoe erg ik ook mijn best doe om duidelijk te zijn.
    Het is maar goed dat ik hier binnenkort weg ben.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 11:18 ]


    Stenenlikker

    when are people going to stop acting rude to me?
    like helleu why do i always get the negative energy thrown at me?


    A to the Z

    Even casual een ander shirt aan doen in de trein. #schijtaanalles #tebraktoocare


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO