• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Tiabeanie schreef:
    Oeh oeh, dit schoot me net te binnen; Tobias Jr adores his "uncle" Bash.
    "Pap waarom noemt hij Bash?"
    "Omdat de Hulk Smash al opgeëist had."

    :')


    Hoe oud is Tobias Jr nu en hoe goed kennen de anderen van de Vijf hem en hij hen?


    Physics is awesome

    Ik heb Alvera weer een stukje aangevuld, maar haar geschiedenis wil niet op papier komen zoals het in mijn hoofd staat, dus nu staat het er wat bekrompen bij tot het me hopelijk beter lukt .


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Ik heb Alvera weer een stukje aangevuld, maar haar geschiedenis wil niet op papier komen zoals het in mijn hoofd staat, dus nu staat het er wat bekrompen bij tot het me hopelijk beter lukt .


    Dit had ik dus gisteren met het innerlijk van Cas en nu staat het er iets beter. Nu loop ik echter weer een beetje vast bij haar likes en dislikes. Als je wil, mag je me laten weten wat je tot nu toe van haar vind.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Hoe oud is Tobias Jr nu en hoe goed kennen de anderen van de Vijf hem en hij hen?


    Jr is een pienter, vriendelijk ventje van 8 jaar. Hij word ook wel eens Toby genoemd.
    Tobias is radicaal tegen babysitters of nanny's dus als hij buiten de schooluren met de Vijf samenkomt. dan neemt hij Jr gewoon mee, geen discussie mogelijk.
    Ventje krijgt wel een koptelefoon op en mag een puzzel maken zodat hij de gesprekken niet kan volgen.
    Jr is helemaal gek op "uncle Bash" en heeft integenstelling tot zijn pa een grote interesse voor Alvera, die hij dan ook met complimentjes overtelpt zodra hij de kans krijgt.
    Tenminste, zo zie ik het, als dat voor Luftmensch ook goed is.
    Had je zelf ook iets in gedachten, dan?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    (...)

    Jr is een pienter, vriendelijk ventje van 8 jaar. Hij word ook wel eens Toby genoemd.
    Tobias is radicaal tegen babysitters of nanny's dus als hij buiten de schooluren met de Vijf samenkomt. dan neemt hij Jr gewoon mee, geen discussie mogelijk.
    Ventje krijgt wel een koptelefoon op en mag een puzzel maken zodat hij de gesprekken niet kan volgen.
    Jr is helemaal gek op "uncle Bash" en heeft integenstelling tot zijn pa een grote interesse voor Alvera, die hij dan ook met complimentjes overtelpt zodra hij de kans krijgt.
    Tenminste, zo zie ik het, als dat voor Luftmensch ook goed is.
    Had je zelf ook iets in gedachten, dan?


    Zo'n uitgebreid antwoord had ik niet verwacht. Nee, ik had zelf niet echt iets in gedachten. Maar ik wilde graag weten hoe het precies zit, vanwege voor straks in de RPG en mijn eigen nieuwsgierigheid.

    Enig idee hoe hij over mijn personage zou denken? Ze heeft wel een zwakke plek voor kinderen en zal ze niet snel laten schrikken, iets wat ze bij volwassenen wel doet. Mede doordat ze jongere zussen en broers heeft.


    Physics is awesome

    Ik ga morgenavond je rol even goed doornemen en dan laat ik het je weten?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    Ik ga morgenavond je rol even goed doornemen en dan laat ik het je weten?


    Top!


    Physics is awesome

    Grey staat nog open voor relaties ^^ ik ga wss morgen pas actief kunnen antwoorden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Gaan we die met zijn vijven bedenken dan, die onafhankelijke locatie?


    Lijkt me wel (: Ik dacht aan een oude loods of een leegstaand gebouw waar ze zo hun spullen hebben staan (als in de elektronica, wapens, Bash heeft er eventueel een kamertje voor zijn, uhm, ondervragingen, eventueel ook een noodslaapplaats, uiteraard een frigo, etc...). Misschien dat ze ook om de zoveel tijd van locatie veranderen?

    @Tiabeanie: voor mij is het allemaal prima (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Lijkt me wel (: Ik dacht aan een oude loods of een leegstaand gebouw waar ze zo hun spullen hebben staan (als in de elektronica, wapens, Bash heeft er eventueel een kamertje voor zijn, uhm, ondervragingen, eventueel ook een noodslaapplaats, uiteraard een frigo, etc...). Misschien dat ze ook om de zoveel tijd van locatie veranderen?

    @Tiabeanie: voor mij is het allemaal prima (:


    Ik had al wel bedacht, maar nog niet bij extra gezet dat Cas een robot stofzuiger heeft en gek is op het ding. Dus waarschijnlijk neemt ze er ook een mee voor de locatie zodat het schoon blijft.

    Lijkt me wel handig dat ze van tijd tot tijd van locatie veranderen, anders word de locatie misschien gevonden.


    Physics is awesome

    Ik weet dat we met tamelijk weinig zijn (anderen zijn vrij om nog mee te doen (: ), maar ik zou denk ik woensdag het speeltopic willen openen.


    Mhm?

    @Luftmensch
    Kennen de anderen van de vijf Mila ook? Want als ik het goed begreep heeft hij per twee weken een weekend waarin ze bij hem is?


    Physics is awesome

    Luftmensch schreef:
    Ik weet dat we met tamelijk weinig zijn (anderen zijn vrij om nog mee te doen (: ), maar ik zou denk ik woensdag het speeltopic willen openen.


    Misschien dat er nog mensen mee willen doen als ze het speeltopic zien. Bij de andere RPG waar ik aan mee doe, kwam ik er ook pas bij toen het speeltopic al geopend was.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    @Luftmensch
    Kennen de anderen van de vijf Mila ook? Want als ik het goed begreep heeft hij per twee weken een weekend waarin ze bij hem is?


    Ze weten dat ze bestaat en waarschijnlijk hebben ze haar wel al enkele keren gezien, maar hij houdt haar op een afstand van de bende, omdat ze met haar peuterbabbel iets aan zijn ex zou kunnen verklappen.


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Ik weet dat we met tamelijk weinig zijn (anderen zijn vrij om nog mee te doen (: ), maar ik zou denk ik woensdag het speeltopic willen openen.


    Ik kijk er naar uit!

    Misschien dat ik eventueel nog een tweede rol in me opneem. Zit namelijk te spelen met idee om Alvera's broer in te zetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'