• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Inerys schreef:
    (...)

    Ik vind het prima klinken.
    Staan De vijf er dan ook tussen onder hun oude maskers, of zeg ik nu iets doms?


    Je zegt niets doms, ik had daar nog niet over nagedacht. Ik denk dat ze er wel tussen gestaan hebben, maar aangezien er geen echte leiders waren voor zij aan de macht waren, hebben ze zichzelf zonder al te veel problemen uit de database kunnen wissen?


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ooh nee, I like it ^^ Zeker als ze iets bij hem thuis zagen dat zijn hackerdingeseses verraadde?


    Misschien is dat net de reden dat ze inbraken? Dat ze wisten dat hij allerhande snufjes had.
    Bovendien kan hij hen op die manier ook veel makkelijker in en uit niveau twee smokkelen, want hij heeft er zelf volledige toegang toe.

    En wat je voorstel betreft, dat vind ik prima! Dat laatste had ik ook al in gedachten, dat Tobias een oogje in het zeil houdt en informatie door kan spelen die hij live aan het hacken is zeg maar.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Je zegt niets doms, ik had daar nog niet over nagedacht. Ik denk dat ze er wel tussen gestaan hebben, maar aangezien er geen echte leiders waren voor zij aan de macht waren, hebben ze zichzelf zonder al te veel problemen uit de database kunnen wissen?


    Als je het aan Tobias overlaat is er geen enkel spoor van hen in die database meer :Y)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 17:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Liesje, oh dat kan inderdaad ook. Wellicht inderdaad met behulp van Tobias. De informatie is dan ook nog alleen maar te zien voor De vijf (van de gehele bende)?
    Wat betreft Bash en Alvera, dus eigenlijk dat zij samen een soort van start zijn geweest voor het samenkomen van de Vijf?
    Mij lijkt het wel dat ze elkaar iig kennen van hun tijd bij Bunny's. Ik ben met Alvera's geschiedenis nog een beetje aan het spelen, maar ze komt waarschijnlijk vanuit de prostitutie.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Liesje, oh dat kan inderdaad ook. Wellicht inderdaad met behulp van Tobias. De informatie is dan ook nog alleen maar te zien voor De vijf (van de gehele bende)?
    Wat betreft Bash en Alvera, dus eigenlijk dat zij samen een soort van start zijn geweest voor het samenkomen van de Vijf?
    Mij lijkt het wel dat ze elkaar iig kennen van hun tijd bij Bunny's. Ik ben met Alvera's geschiedenis nog een beetje aan het spelen, maar ze komt waarschijnlijk vanuit de prostitutie.


    Ja, inderdaad, en misschien dat de goudogen van de cats ook wel wat katten kunnen zien en dat de hoogste van de bunnies ook wat meer info heeft, maar over het algemeen zijn het de Vijf die alles in handen hebben (als dat ok is voor iedereen).
    Als dat voor iedereen ok is, lijkt me dat wel leuk?


    Mhm?

    Tiabeanie schreef:
    (...)

    Misschien is dat net de reden dat ze inbraken? Dat ze wisten dat hij allerhande snufjes had.
    Bovendien kan hij hen op die manier ook veel makkelijker in en uit niveau twee smokkelen, want hij heeft er zelf volledige toegang toe.

    En wat je voorstel betreft, dat vind ik prima! Dat laatste had ik ook al in gedachten, dat Tobias een oogje in het zeil houdt en informatie door kan spelen die hij live aan het hacken is zeg maar.


    Dat kan inderdaad wel ^^


    Mhm?

    Yes, sounds good! Montana is nog heel jong en zal waarschijnlijk echt een van de laagste rangen hebben, maar ze wil graag opvallen en zich opwerken. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Luftmensch

    Is het goed als mijn personage als bijnaam Cas heeft (van Casey)? Aangezien jouw personage als bijnaam Bash heeft.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    @Luftmensch

    Is het goed als mijn personage als bijnaam Cas heeft (van Casey)? Aangezien jouw personage als bijnaam Bash heeft.


    Geen probleem (:


    Mhm?

    Oeh oeh, dit schoot me net te binnen; Tobias Jr adores his "uncle" Bash.
    "Pap waarom noemt hij Bash?"
    "Omdat de Hulk Smash al opgeëist had."

    :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, en misschien dat de goudogen van de cats ook wel wat katten kunnen zien en dat de hoogste van de bunnies ook wat meer info heeft, maar over het algemeen zijn het de Vijf die alles in handen hebben (als dat ok is voor iedereen).
    Als dat voor iedereen ok is, lijkt me dat wel leuk?


    Voor mij is het helemaal oké!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tiabeanie schreef:
    Oeh oeh, dit schoot me net te binnen; Tobias Jr adores his "uncle" Bash.
    "Pap waarom noemt hij Bash?"
    "Omdat de Hulk Smash al opgeëist had."

    :')


    Love it :D


    Mhm?

    Is het ook een idee dat het "operatirkwartier" bij Tobias thuis is? Hij kan moeilijk telkens zn hele computerkamer inpakken en meezeulen.

    Also kennen De Vijf de echte identiteit van Cats & Bunnies?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    Is het ook een idee dat het "operatirkwartier" bij Tobias thuis is? Hij kan moeilijk telkens zn hele computerkamer inpakken en meezeulen.

    Also kennen De Vijf de echte identiteit van Cats & Bunnies?


    Ik denk dat het logischer is dat ze ergens een onafhankelijke locatie hebben die niets met hun identiteit te maken heeft (:

    Ja, maar het is niet dat ze iedereen meteen herkennen. Ze kunnen de maskers volgen en weten wie bij het masker hoort, maar aangezien die dingen allemaal op elkaar lijken, weten ze enkel na een controle (een scanner oid) wie voor hen staat.


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ik denk dat het logischer is dat ze ergens een onafhankelijke locatie hebben die niets met hun identiteit te maken heeft (:

    Ja, maar het is niet dat ze iedereen meteen herkennen. Ze kunnen de maskers volgen en weten wie bij het masker hoort, maar aangezien die dingen allemaal op elkaar lijken, weten ze enkel na een controle (een scanner oid) wie voor hen staat.


    Gaan we die met zijn vijven bedenken dan, die onafhankelijke locatie?


    Physics is awesome