• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Mo staat ook open (letterlijk) (I'll show myself out) (bye).


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Mo staat ook open (letterlijk) (I'll show myself out) (bye).



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Luftmensch schreef:
    Okay, Bash staat er (ik heb mogelijk weer wat overdreven met mijn rol...) en ik ben klaar voor relaties (wbw)
    Ik ben de komende week in Berlijn, maar ik heb Wifi in mijn hotel en 's avonds tijd + mijn laptop mee (:


    Ik zag dat Bash een oud Bunny is en ik dacht eraan om mijn personage(ook een van de vijf) ook een oud Bunny te maken. Vind je het oké als ze elkaar via die manier al kenden?


    Physics is awesome

    Ik heb Gray voor wie geïntereseerd is in een relatie

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 16:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik zag dat Bash een oud Bunny is en ik dacht eraan om mijn personage(ook een van de vijf) ook een oud Bunny te maken. Vind je het oké als ze elkaar via die manier al kenden?


    Ja, hoor. Het lijkt me zelfs logisch dat ze elkaar al wat kenden (: (Al hoeft dat niet perse)


    Mhm?

    Voor Alvera zoek ik ook relaties!
    Ze is eveneens een oud-Bunny.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het voor jullie ok dat De Vijf een database hebben van de bendeleden (aan de hand van de herkenningstechnologie in de maskers) en dus wel weten wie er in de bende zit? (Maar ze (her)kennen niet iedereen natuurlijk)


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Is het voor jullie ok dat De Vijf een database hebben van de bendeleden (aan de hand van de herkenningstechnologie in de maskers) en dus wel weten wie er in de bende zit? (Maar ze (her)kennen niet iedereen natuurlijk)


    Voor mij is alles wel prima ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Luftmensch schreef:
    Is het voor jullie ok dat De Vijf een database hebben van de bendeleden (aan de hand van de herkenningstechnologie in de maskers) en dus wel weten wie er in de bende zit? (Maar ze (her)kennen niet iedereen natuurlijk)


    Bedoel je van hun eigen bende of van de andere bendes?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Bedoel je van hun eigen bende of van de andere bendes?


    Er is maar één bende, Animal Parade: dus de cats, de bunnies en de vijf zijn één bende, gewoon verschillende onderdelen (: De Vijf kennen elkaar sowieso van gezicht, anders wordt overleggen nogal moeilijk, haha. Maar verder kent niemand hen. De andere leden kunnen kiezen hoe erg ze hun identiteit beschermen.


    Mhm?

    Ik heb Rayne voor wie wil, ze hoort bij de Cats


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik had een idee dat Tobias niet bij de Bunnies of Cats gezeten heeft, maar door de andere vier beroofd werd (hij behoort tot de top klasse) en zoiets had van "I want in!"
    Natuurlijk zal hij zichzelf eerst moeten bewijzen hebben, daar ben ik me van bewust.
    Ik weet niet of dat kan?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    RELATIEVOORSTELLEN BASH

    Relaties kunnen natuurlijk ook nog tot stand komen in de RPG zelf, dus het is ok als iedereen niet iedereen kent (: het is nu eenmaal een grote stad!

    ▸      Alvera
    Ik denk dat ze elkaar wel zullen hebben leren kennen in hun tijd van de bunny's? Bash was al snel berucht, zelfs binnen de bende, dus ze zullen zo in contact zijn gekomen? En misschien dat zij al van masker was gewisseld en dat Bash daarop heeft ingespeeld met een voorstel om alles anders aan te pakken?
    ▸      Eve
    Misschien dat hij van haar al gehoord had via contacten en dat hij haar samen met de anderen heeft gevraagd om mee te doen in De Vijf als chauffeur?
    ▸      Mo
    We talkin' bby
    ▸      Grayson
    Ik denk dat ze met hun maskers wel al eens contact hebben gehad, gezien zijn hoge positie.
    Daarbuiten, dus zonder masker, denk ik niet dat ze elkaar echt tegen het lijf lopen, maar als je een ideetje hebt, hoor ik het graag ^^

    ▸      Rayne
    Hier eigenlijk een beetje hetzelfde als bij Grayson (:
    ▸      Romeo
    Ik kan het nu nog niet zo goed inschatten (:
    ▸      Tobias
    Ik denk dat je gelijk hebt en dat deze twee naast partners, ook wel eens echt beste vrienden kunnen zijn? Al hangt het natuurlijk wel een beetje van de geschiedenis af. Anyways, het lijkt me wel iets dat Bash lijfelijk op verkenning gaat en daarbij technologisch geholpen wordt door Tobias?
    ▸      Wordt nog aangemaakt
    ;D


    Mhm?

    Tiabeanie schreef:
    Ik had een idee dat Tobias niet bij de Bunnies of Cats gezeten heeft, maar door de andere vier beroofd werd (hij behoort tot de top klasse) en zoiets had van "I want in!"
    Natuurlijk zal hij zichzelf eerst moeten bewijzen hebben, daar ben ik me van bewust.
    Ik weet niet of dat kan?


    Ooh nee, I like it ^^ Zeker als ze iets bij hem thuis zagen dat zijn hackerdingeseses verraadde?


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Is het voor jullie ok dat De Vijf een database hebben van de bendeleden (aan de hand van de herkenningstechnologie in de maskers) en dus wel weten wie er in de bende zit? (Maar ze (her)kennen niet iedereen natuurlijk)


    Ik vind het prima klinken.
    Staan De vijf er dan ook tussen onder hun oude maskers, of zeg ik nu iets doms?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'