• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Inerys schreef:
    (...)

    Ik kijk er naar uit!

    Misschien dat ik eventueel nog een tweede rol in me opneem. Zit namelijk te spelen met idee om Alvera's broer in te zetten.


    Mag altijd maar het hoeft niet (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Mag altijd maar het hoeft niet (:


    I know. ^^
    Als ik een FC gevonden krijg die een beetje matched met Alvera dan ga ik er voor.
    Eventueel suggesties zijn dan ook meer dan welkom. ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 11:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Forgarty schreef:
    Grey staat nog open voor relaties ^^ ik ga wss morgen pas actief kunnen antwoorden ^^


    Ik heb al gekeken bij Grey, maar ik vond niet echt raakvlakken tussen hem en Cas, want Cas bleef uit de handen van de politie. Anders had ie haar kunnen helpen als de politie wel had opgepakt. Ze kan hem wel gezien hebben tijdens haar verkenningstochtjes, maar ik weet niet of Grey haar aangesproken zou hebben.

    Of hoe ze elkaar anders kunnen hebben ontmoet. Weet jij misschien iets?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 15:09 ]


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik heb al gekeken bij Grey, maar ik vond niet echt raakvlakken tussen hem en Cas, want Cas bleef uit de handen van de politie. Anders had ie haar kunnen helpen als de politie wel had opgepakt. Ze kan hem wel gezien hebben tijdens haar verkenningstochtjes, maar ik weet niet of Grey haar aangesproken zou hebben.

    Of hoe ze elkaar anders kunnen hebben ontmoet. Weet jij misschien iets?


    Gray komt inderdaad uit een andere leefwereld dan de meesten, dus ik snap wel dat ze elkaar niet persoonlijk zouden kennen ^^. Zijn naam is wel behoorlijk gekend bij de niveau's 2. c:




    Oh ik heb trouwens jullie hulp nodig bij het uitpikken van een Fc :')

    Ik heb er 2/3 waar ik enorm over twijfel omdat ze ook de rol die ik in gedachten had wat de andere kant op kunnen sturen ^^

    Rol idee: Ik had dus het idee om twintiger te maken, die het nooit erg breed heeft gehad, maar zijn ouders waren wel altijd voor hem totdat ze beiden verongelukten ( een auto-ongeluk hoewel er misschien wel mee geknoeid was) Mijn jongen (die meestal wel een fraaie knul was) is dan eigenlijk ook in de bunnies gerold om een schuldige te vinden en wraak te nemen. Hij is gefrustreerd en dit maakt hem ook gevaarlijk. Hij zou ook waarschijnlijk rondom niveau 0/1 opgegroeid zijn en kent wel wat van het moeilijke leven.

    Nu de 2 fc opties die ik heb


    01 : ik denk dat hij het beste bij mijn idee past, aan de jongere kant maar iemand die niet bang is om zijn mening te laten weten en waarvan men niet meteen zou verwachten dat er zoveel woede en haat in hem borrelt (fc: jonan wiergo)
    02: Hij is ietsje ouder dan de vorige en ook wat ruwer misschien, maar ik denk dat ik hem ietsje te serieus vind voor mijn idee , toughts? ;') (fc: antoni bialy)


    ps: hij zal de jongere neef van Bash zijn ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    Gray komt inderdaad uit een andere leefwereld dan de meesten, dus ik snap wel dat ze elkaar niet persoonlijk zouden kennen ^^. Zijn naam is wel behoorlijk gekend bij de niveau's 2. c:




    Oh ik heb trouwens jullie hulp nodig bij het uitpikken van een Fc :')

    Ik heb er 2/3 waar ik enorm over twijfel omdat ze ook de rol die ik in gedachten had wat de andere kant op kunnen sturen ^^

    Rol idee: Ik had dus het idee om twintiger te maken, die het nooit erg breed heeft gehad, maar zijn ouders waren wel altijd voor hem totdat ze beiden verongelukten ( een auto-ongeluk hoewel er misschien wel mee geknoeid was) Mijn jongen (die meestal wel een fraaie knul was) is dan eigenlijk ook in de bunnies gerold om een schuldige te vinden en wraak te nemen. Hij is gefrustreerd en dit maakt hem ook gevaarlijk. Hij zou ook waarschijnlijk rondom niveau 0/1 opgegroeid zijn en kent wel wat van het moeilijke leven.

    Nu de 2 fc opties die ik heb


    01 : ik denk dat hij het beste bij mijn idee past, aan de jongere kant maar iemand die niet bang is om zijn mening te laten weten en waarvan men niet meteen zou verwachten dat er zoveel woede en haat in hem borrelt (fc: jonan wiergo)
    02: Hij is ietsje ouder dan de vorige en ook wat ruwer misschien, maar ik denk dat ik hem ietsje te serieus vind voor mijn idee , toughts? ;') (fc: antoni bialy)


    ps: hij zal de jongere neef van Bash zijn ^^


    Dat dacht ik dus ook al.

    Ik denk dat qua jouw idee nummer 1 het beste past. Maar nummer 2 vind ik meer passen bij dat hij een jongere neef van Bash is, waarom weet ik ook niet precies. Nummer twee heeft trouwens wel een erg pikante foto en ik weet niet of je die op Q mag plaatsen als je besluit voor die te gaan.

    Misschien kunnen je tweede personage en Cas elkaar wel kennen? Aangezien Cas hiervoor een Bunny was.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 16:43 ]


    Physics is awesome

    Forgarty schreef:
    (...)

    Gray komt inderdaad uit een andere leefwereld dan de meesten, dus ik snap wel dat ze elkaar niet persoonlijk zouden kennen ^^. Zijn naam is wel behoorlijk gekend bij de niveau's 2. c:




    Oh ik heb trouwens jullie hulp nodig bij het uitpikken van een Fc :')

    Ik heb er 2/3 waar ik enorm over twijfel omdat ze ook de rol die ik in gedachten had wat de andere kant op kunnen sturen ^^

    Rol idee: Ik had dus het idee om twintiger te maken, die het nooit erg breed heeft gehad, maar zijn ouders waren wel altijd voor hem totdat ze beiden verongelukten ( een auto-ongeluk hoewel er misschien wel mee geknoeid was) Mijn jongen (die meestal wel een fraaie knul was) is dan eigenlijk ook in de bunnies gerold om een schuldige te vinden en wraak te nemen. Hij is gefrustreerd en dit maakt hem ook gevaarlijk. Hij zou ook waarschijnlijk rondom niveau 0/1 opgegroeid zijn en kent wel wat van het moeilijke leven.

    Nu de 2 fc opties die ik heb


    01 : ik denk dat hij het beste bij mijn idee past, aan de jongere kant maar iemand die niet bang is om zijn mening te laten weten en waarvan men niet meteen zou verwachten dat er zoveel woede en haat in hem borrelt (fc: jonan wiergo)
    02: Hij is ietsje ouder dan de vorige en ook wat ruwer misschien, maar ik denk dat ik hem ietsje te serieus vind voor mijn idee , toughts? ;') (fc: antoni bialy)


    ps: hij zal de jongere neef van Bash zijn ^^


    Hoewel mijn voorkeur zo naar nummer 2 zou gaan, denk ik dat nummer 1 inderdaad iets beter bij je beschrijving past.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rayne staat ook nog open voor relaties! Sorry dat ik ietwat afwezig ben de laatste dagen, maar ik ben gister aangekomen in Canada om ruim 3 maanden te studeren (,:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Rayne staat ook nog open voor relaties! Sorry dat ik ietwat afwezig ben de laatste dagen, maar ik ben gister aangekomen in Canada om ruim 3 maanden te studeren (,:


    Beetje hetzelfde verhaal als bij Grey, ik denk niet dat onze personages elkaar echt hebben ontmoet. Aangezien ze op verschillende niveau's hebben geleefd.

    Veel succes en plezier in Canada!


    Physics is awesome

    JudithSuzann schreef:
    Rayne staat ook nog open voor relaties! Sorry dat ik ietwat afwezig ben de laatste dagen, maar ik ben gister aangekomen in Canada om ruim 3 maanden te studeren (,:


    Awesome, geniet ervan!


    Mhm?

    Ik heb zowel Alvera als Dantae openstaan voor relaties. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Ik heb zowel Alvera als Dantae openstaan voor relaties. (:


    Cas en Alvera kennen elkaar waarschijnlijk omdat ze allebei een Bunny zijn geweest? En omdat ze nu allebei bij de Vijf zitten.

    Zou het wel leuk vinden als Dantae en Cas elkaar ook kennen, ik weet dan alleen niet waar ze elkaar van kunnen kennen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook al.

    Ik denk dat qua jouw idee nummer 1 het beste past. Maar nummer 2 vind ik meer passen bij dat hij een jongere neef van Bash is, waarom weet ik ook niet precies. Nummer twee heeft trouwens wel een erg pikante foto en ik weet niet of je die op Q mag plaatsen als je besluit voor die te gaan.

    Misschien kunnen je tweede personage en Cas elkaar wel kennen? Aangezien Cas hiervoor een Bunny was.


    Inerys schreef:
    (...)

    Hoewel mijn voorkeur zo naar nummer 2 zou gaan, denk ik dat nummer 1 inderdaad iets beter bij je beschrijving past.


    Ik heb een mengeling gedaan ^^ Hij was 19 toen het ongeluk gebeurde. Nu zit hij al een kleine 3 jaar bij de bunnies en is veel veranderd :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    Ik heb een mengeling gedaan ^^ Hij was 19 toen het ongeluk gebeurde. Nu zit hij al een kleine 3 jaar bij de bunnies en is veel veranderd :Y)


    Dat kun je wel zeggen, ja. Tot nu toe alleen maar knappe kerels, dus Cas heeft zeker wel iets om naar te kijken. Ze kan een goed uitzicht wel waarderen ;)

    Kent Oliver Cas van de tijd dat ze nog een Bunny was of zie je dat niet zitten?




    Physics is awesome

    Carlyle, Cas en Alvera zullen elkaar sowieso kennen, vooral gezien ze samen bij De vijf zitten. Ik denk dat het opzich best goed kan gaan tussen de twee, wellicht dat het zo nu en dan weleens botst.

    Voor Cas en Dantae zou ik het zo gauw ook even niet weten. Misschien dat ze elkaar vroeger eens hebben gezien?

    Saar, I like it! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat ze zullen botsen als Alvera over grenzen heen gaat die Cas heeft gesteld.

    Ja, dat ze elkaar hebben gezien en dat Cas af en toe gaat kijken naar de gevechten van Dantae, bedacht ik net. Zo helemaal achterin zodat weinig mensen haar opmerken, maar dat ze het wel kan zien en dat ze niet alleen naar zijn gevechten kijkt.


    Physics is awesome