• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Inerys schreef:
    Ik heb zowel Alvera als Dantae openstaan voor relaties. (:


    Ik denk niet dat Rayne Dantae zou kennen omdat ze in verschillende milieu's zijn opgegroeid. Maar Alvera weet sowieso wie Rayne is

    @CarIyIe, ik denk dat ze elkaar inderdaad niet echt zouden kennen

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 16:47 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Carlyle, of andersom :') Maar dat loopt wel los.
    Wat betreft Dantae en Cas is helemaal prima. ^^

    JudithSuzann, de dames zullen elkaar inderdaad sowieso kennen, gezien ze beide bij De vijf zitten. Ik verwacht over het algemeen niet veel problemen tussen hen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Carlyle, of andersom :') Maar dat loopt wel los.
    Wat betreft Dantae en Cas is helemaal prima. ^^

    JudithSuzann, de dames zullen elkaar inderdaad sowieso kennen, gezien ze beide bij De vijf zitten. Ik verwacht over het algemeen niet veel problemen tussen hen. (:


    Dat denk ik ook wel.


    Physics is awesome

    Cas staat dus ook open voor relaties. Ik weet dat ze de andere leden van de vijf kent, maar de relatie verder uitwerken kan natuurlijk.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Cas staat dus ook open voor relaties. Ik weet dat ze de andere leden van de vijf kent, maar de relatie verder uitwerken kan natuurlijk.


    Ja, ik was me net aan het bedenken dat ik nog niets heel concreet heb met Bash, dus voor mij hetzelfde (x Hoe staan Cas en Bash tegenover elkaar? (:

    Ik ga het speeltopic vanavond of morgenvroeg openen (:


    Mhm?

    Inerys schreef:
    Carlyle, of andersom :') Maar dat loopt wel los.
    Wat betreft Dantae en Cas is helemaal prima. ^^

    JudithSuzann, de dames zullen elkaar inderdaad sowieso kennen, gezien ze beide bij De vijf zitten. Ik verwacht over het algemeen niet veel problemen tussen hen. (:


    Rayne zit bij de Cats, maar bij de goudogen. Zij kan dus niet weten wie Alvera echt is, maar Alvera kan het wel van haar weten. Maar, ik denk inderdaad ook niet dat er veel problemen zullen zijn (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ja, ik was me net aan het bedenken dat ik nog niets heel concreet heb met Bash, dus voor mij hetzelfde (x Hoe staan Cas en Bash tegenover elkaar? (:

    Ik ga het speeltopic vanavond of morgenvroeg openen (:


    Ik denk vrij goed. Cas keurt het roken van Bash af, maar als hij echt verlegen om een sigaret zit dan weet ze er een tevoorschijn te komen. Omdat ze weet dat hij het soms nodig heeft als hij in een hele slechte bui is. Af en toe informeert ze ook hoe het met Mila gaat. Maar ze heeft ook wel eens uitgeprobeerd hoeveel pakjes sigaretten ze op zijn hoofd kon stapelen terwijl hij een dutje deed. Ze heeft weet hem te waarderen vanwege dat hij ook de beul is van de bende en omdat hij ook wel eens mee gaat met haar op haar verkenningstochten. Hij is de eerste van de Vijf die een robot stofzuiger van haar cadeau kreeg, deels vanwege Mila.

    Klinkt dit goed voor jou? Suggesties zijn welkom.


    Physics is awesome

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Rayne zit bij de Cats, maar bij de goudogen. Zij kan dus niet weten wie Alvera echt is, maar Alvera kan het wel van haar weten. Maar, ik denk inderdaad ook niet dat er veel problemen zullen zijn (:


    Oh, ik lees echt alles door elkaar vanavond, sorry!
    Ze zal Alvera dan enkel gezien hebben met haar masker, of eens zijn tegen gekomen zonder maar dan geen link gelegd hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb ook Montana nog voor relaties. c; Ze is jong, maar doet haar werk goed in de Bunnies en idk of ze verder mensen goed kent.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Ik heb ook Montana nog voor relaties. c; Ze is jong, maar doet haar werk goed in de Bunnies en idk of ze verder mensen goed kent.


    Ik heb Dantae eventueel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    (...)

    Oh, ik lees echt alles door elkaar vanavond, sorry!
    Ze zal Alvera dan enkel gezien hebben met haar masker, of eens zijn tegen gekomen zonder maar dan geen link gelegd hebben.


    Haha kan gebeuren. Ja is prima!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Hopps schreef:
    Ik heb ook Montana nog voor relaties. c; Ze is jong, maar doet haar werk goed in de Bunnies en idk of ze verder mensen goed kent.


    Cas kent haar waarschijnlijk van toen zij nog een Bunny was. Misschien dat ze elkaar begrijpen op het vlak qua stelen? Aangezien Montana mannen besteelt waarmee ze slaapt en Cas van jongs af aan ook heeft gestolen? Er is alleen wel een leeftijdsverschil dus ik weet niet hoe goed ze elkaar dan kennen.


    Physics is awesome

    SPEELTOPIC

    Ik heb een nieuwsbericht in het begin gezet met wat dingetjes in waar je eventueel op in kan spelen. Je gebruikt dus wat je wil en verzint zelf wat plaatsen enzo! Spreek elkaar vooral aan en als iedereen open staat voor wat input, dan gaat dit een knaller worden ^^ Love y'all!


    Mhm?

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik denk vrij goed. Cas keurt het roken van Bash af, maar als hij echt verlegen om een sigaret zit dan weet ze er een tevoorschijn te komen. Omdat ze weet dat hij het soms nodig heeft als hij in een hele slechte bui is. Af en toe informeert ze ook hoe het met Mila gaat. Maar ze heeft ook wel eens uitgeprobeerd hoeveel pakjes sigaretten ze op zijn hoofd kon stapelen terwijl hij een dutje deed. Ze heeft weet hem te waarderen vanwege dat hij ook de beul is van de bende en omdat hij ook wel eens mee gaat met haar op haar verkenningstochten. Hij is de eerste van de Vijf die een robot stofzuiger van haar cadeau kreeg, deels vanwege Mila.

    Klinkt dit goed voor jou? Suggesties zijn welkom.


    Hahaha, geniaal (: Ik denk dat hij haar soms wel eens boos kan krijgen, maar dat ze zich over het algemeen gewoon op hun gemak voelen bij elkaar?


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Hahaha, geniaal (: Ik denk dat hij haar soms wel eens boos kan krijgen, maar dat ze zich over het algemeen gewoon op hun gemak voelen bij elkaar?


    Dan verstopt ze gewoon zijn sigaretten of zijn aansteker ;)

    Ja, dat denk ik ook wel.


    Physics is awesome