• Hee hallo, daar ben ik weer,

    Ik heb zojuist mijn nieuwe rooster bekeken en kwam erachter dat ik iedere week twee terrordagen heb: college van 10 tot half 6 of 11 tot 7. Daarna moet ik ook nog eens anderhalf uur naar huis met de trein, dus tegen de tijd dat ik pas aan het avondeten zit gaat de zon alweer onder.
    Hoe overleef ik in godsnaam zo'n dag? Ik heb de kantine nog niet ontdekt, dus dat wordt een overlevingspakket samenstellen. Alleen heb ik geen idee wat daar allemaal in moet, en in een half brood heb ik ook geen zin, dus heeft er iemand nog tips? Het liefst (semi)gezond, want chocolade koekjes zijn heel lekker, maar ze vullen niet.

    Cheers (fish)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 10:46 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb nu op het lijstje staan:
    - boterham (want ja basics)
    - wrap
    - een soort muesli reep met cranberry
    - druiven en aardbeien
    - breaker
    - rijstwafels

    Laten we hopen dat ik het hier morgen op overleef (fish)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 21:34 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Heel handig om zo'n topic te starten! Ik denk iniedergeval dat (net als ik) meerdere hier op Q erg veel hebben aan jouw tips ^^
    Zal binnenkort ook maar even naar de supermarkt om wraps etc te halen om dat mee naar school te gaan nemen ipv brood en koekjes, had er zelf nooit aan gedacht om dat mee te nemen heh

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 21:47 ]


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Heel handig om zo'n topic te starten! Ik denk iniedergeval dat (net als ik) meerdere hier op Q erg veel hebben aan jouw tips ^^
    Zal binnenkort ook maar even naar de supermarkt om wraps etc te halen om dat mee naar school te gaan nemen ipv brood en koekjes, had er zelf nooit aan gedacht om dat mee te nemen heh

    De laatste tijd zie ik op verjaardagen heel vaak wraps met philadelphia, kipfilet en sla langskomen en die zijn me toch een partij lekker. Zelf doe ik er ook nog pijnboompitjes bij en soms komkommer, vandaar dat ik het op m'n lijstje had staan. Voor morgen vul ik ze echter met pulled pork omdat dat nog over is van het weekend :')


    There are poems inside of you that paper can't handle