• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan ieeeeeemand deze jongen een telepathisch berichtje sturen dat hij me om m'n nummer moet vragen? Ik weet dat hij te knap is voor me, maar damn, hij is leuk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Morgen vrij, 's middags naar Zwolle met een vriendin en 's avonds met dezelfde vriendin naar de kermis in mijn woonplaats (lees: tentfeest en bier drinken).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het was een leuke avond. 😊 Time to sleep. 😌


    Ik wil een tuin vol egels

    Well ~ you're perfect and I'm me. Something's off and it's not you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, na 17 jaar vriendschap moet me echt even iets van het hart: de laatste tijd ben je helemaal niet leuk meer. Sinds je met je nieuwe vriend hebt, zeg maar. En het ligt niet aan hem, maar wel aan jou. De laatste paar maanden ben je opeens zo arrogant en uit de hoogte geworden. Ja, ik snap dat je ex kleinerend was. Dat geeft je nog geen recht om mijn ex constant belachelijk te maken. Ja, hij is vreemdgegaan en ja, hij loog tegen me. Vaak. Heel vaak. Maar hij had ook z'n goede kanten en dat vergeet je constant. Degene die met 3 graden op elfia zijn jas aan jou (jou, niet z'n vriendin maar aan jou) gaf omdat je het zo koud had? Hij. Die naast je bleef staan toen je teveel had gedronken en over je nek ging? Hij. Die zich inhield toen je met je dronken kop zei dat jij de knapste van ons twee bent, terwijl hij eigenlijk waanzinnig kwaad was maar niks zei omdat je m'n beste vriendin bent? Ook hij. Kijk me verdomme niet de hele tijd zo schamper aan als ik zeg dat hij ook goede kanten heeft. Je bent nog nooit gedumpt, je hebt nog nooit liefdesverdriet gekend, dus kom niet aan met 'je moet je er gewoon overheen zetten.' En als ik dan gewoon een keer, voor het eerst in jaren, een andere jongen zie die ik leuk vind, wat toevallig de beste vriend van jouw vriend is, wees dan gewoon bemoedigend ipv dat ik zeg dat hij te knap voor me is en antwoorden met: 'Ja, dat is misschien wel zo.'
    Oh, en zeg ook nooit meer tegen me dat ik alleen bij mijn ex bleef vanwege de seks, terwijl jij degene bent die per se een slanke gozer wilde en tijdens je vorige relatie zelfs overwoog om vreemd te gaan met de neef van je vriend, omdat hij een six pack had. Hou op.
    En ik heb al deze dingen al vierduizend keer tegen je gezegd, maar je luistert er niet naar of je begrijpt het gewoon niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oktoberfest here we come :) Helaas in Hengelo en niet in München


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MaFlodder schreef:
    Oké, na 17 jaar vriendschap moet me echt even iets van het hart: de laatste tijd ben je helemaal niet leuk meer. Sinds je met je nieuwe vriend hebt, zeg maar. En het ligt niet aan hem, maar wel aan jou. De laatste paar maanden ben je opeens zo arrogant en uit de hoogte geworden. Ja, ik snap dat je ex kleinerend was. Dat geeft je nog geen recht om mijn ex constant belachelijk te maken. Ja, hij is vreemdgegaan en ja, hij loog tegen me. Vaak. Heel vaak. Maar hij had ook z'n goede kanten en dat vergeet je constant. Degene die met 3 graden op elfia zijn jas aan jou (jou, niet z'n vriendin maar aan jou) gaf omdat je het zo koud had? Hij. Die naast je bleef staan toen je teveel had gedronken en over je nek ging? Hij. Die zich inhield toen je met je dronken kop zei dat jij de knapste van ons twee bent, terwijl hij eigenlijk waanzinnig kwaad was maar niks zei omdat je m'n beste vriendin bent? Ook hij. Kijk me verdomme niet de hele tijd zo schamper aan als ik zeg dat hij ook goede kanten heeft. Je bent nog nooit gedumpt, je hebt nog nooit liefdesverdriet gekend, dus kom niet aan met 'je moet je er gewoon overheen zetten.' En als ik dan gewoon een keer, voor het eerst in jaren, een andere jongen zie die ik leuk vind, wat toevallig de beste vriend van jouw vriend is, wees dan gewoon bemoedigend ipv dat ik zeg dat hij te knap voor me is en antwoorden met: 'Ja, dat is misschien wel zo.'
    Oh, en zeg ook nooit meer tegen me dat ik alleen bij mijn ex bleef vanwege de seks, terwijl jij degene bent die per se een slanke gozer wilde en tijdens je vorige relatie zelfs overwoog om vreemd te gaan met de neef van je vriend, omdat hij een six pack had. Hou op.
    En ik heb al deze dingen al vierduizend keer tegen je gezegd, maar je luistert er niet naar of je begrijpt het gewoon niet.


    She don't deserve you. Niemand is 'te knap' voor jou. Echt niet. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    (...)
    She don't deserve you. Niemand is 'te knap' voor jou. Echt niet. <3

    Ken allebei de kanten niet, maar wordt hier wel pissig van. Als iemand je (eindelijk) goed laat voelen, laat het dan zo, ga degene niet de grond inboren. Mensen die een "mooi" uiterlijk hebben (is ook weer subjectief) maar een lelijk innerlijk maakt degene niet aantrekkelijk. Er bestaat een leuk spreekwoord hiervoor: Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Truth. Ga er gewoon voor, meid, wie niet waagt wie niet wint!
    Nogmaals, ik weet het gehele verhaal niet, maar laat nooit iemand je vertellen dat je niet goed genoeg bent of het niet aankunt!


    [ heaven knows ]

    Zo fucking done


    Caution first, always.

    Oh no, what has happened?? (no_chears)

    Pff ik ga dooooooood van deze steile wegen. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, gewoon wauw. Sommige jufvrouws zijn echt... (Geen shade richting de docenten, want ik heb alle respect voor ze dat ze 8 uur lang met kinderen kunnen werken en dan ook met zo'n jonge kinderen), maar deze juf sloeg ook echt alles.
    Ik kom binnen, is het een en al oorlog wat ik zie. Kinderen die huilen, kinderen die niet wisten waar ze aan welke tafel moesten zitten, kinderen die aan de juf hangde, kinderen die mij zien en meteen naar mij toekomen om dingen te vragen. De juf zelf die gewoon letterlijk geen controle over die kinderen heeft. Een schatje van een jongen die valt heel erg lelijk met zijn achterhoofd op de grond. Ik probeer hem te troosten en dan kijkt die juf er alleen maar naar. Vrouw doe wat. En dan zegt ze later: gewoon gaan zitten. :'D Are you fucking kidding me. Hij zat de hele tijd te huilen, omdat hij gewoon echt pijn had. Ze doet nog een paar dingetjes, kijkt naar mij en zegt: veel succes. Om dan vervolgens weg te lopen. Like, je laat mij hier achter om jouw troep op te ruimen. Oke, ik ben dan wel een overblijfjuf, maar alsnog. Je kan op zijn minst wel de klas netjes achterlaten, want dit was gewoon een slagveld.
    Ik heb het geweten jongens, :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    NS... *zucht*

    En huh. Sinds wanneer krijg je een cd bij een ticket voor een concert? Niet dat ik klaag (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nu heb ik vandaag zo veel dingen moeten doen voordat ik eindelijk weg kon dat ik voor een dicht hek stond. Welke begraafplaats gaat er dan ook al zo vroeg dicht O,o

    Levana schreef:
    (...)

    She don't deserve you. Niemand is 'te knap' voor jou. Echt niet. <3


    Dankjewel <33

    Hellion schreef:
    Ken allebei de kanten niet, maar wordt hier wel pissig van. Als iemand je (eindelijk) goed laat voelen, laat het dan zo, ga degene niet de grond inboren. Mensen die een "mooi" uiterlijk hebben (is ook weer subjectief) maar een lelijk innerlijk maakt degene niet aantrekkelijk. Er bestaat een leuk spreekwoord hiervoor: Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Truth. Ga er gewoon voor, meid, wie niet waagt wie niet wint!
    Nogmaals, ik weet het gehele verhaal niet, maar laat nooit iemand je vertellen dat je niet goed genoeg bent of het niet aankunt!


    Nouja, mijn beste vriendin is zelf ook redelijk onzeker, maar de laatste tijd hoort ze zoveel complimentjes dat het een beetje naar d'r hoofd begint te stijgen lijkt het wel? En ik heb best wel een minderwaardigheid complex en omdat ik verre van slank ben, durf ik ook niet echt ervoor te gaan. Nu weet ze dat allemaal wel, en dan zegt ze vaak iets als: 'Mensen moeten bij jou niet naar je uiterlijk kijken omdat je innerlijk zo mooi is' en dat voelt dan een beetje als een belediging verpakt in een compliment, snap je wat ik bedoel? :') Ik denk echt dat ze het allemaal niet zo bedoelt maar ze gooit er soms echt van alles uit waarvan ik dan later denk: 'eh, wacht even?'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"