• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aaaah even though i almost did zero homework today and i still have loads of schoolwork to do, im glad that i got to facetime my best friend in russiaaaa <3


    A to the Z

    Ooeeh pretty , deze lampen waren het godsvermogen zeker waard.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag te horen krijgen dat ik passie heb voor wat ik doe en dat ze hopen dat ik een plekje kan krijgen op hun school, was precies hetgeen wat ik nodig had.


    Aaahhhh, vannacht naar Schiphol en dan morgenochtend naar Noorwegen toe. Om daar dan twee weken lang in mn eentje te verblijven! De zenuwen komen inmiddels wel binnen though. Ben zo opgelucht dat een van mn vrienden die ik in Finland heb ontmoet me wel wil ophalen van t vliegveld, met me wil afspreken en me bij de AirBnB wil brengen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Aaahhhh, vannacht naar Schiphol en dan morgenochtend naar Noorwegen toe. Om daar dan twee weken lang in mn eentje te verblijven! De zenuwen komen inmiddels wel binnen though. Ben zo opgelucht dat een van mn vrienden die ik in Finland heb ontmoet me wel wil ophalen van t vliegveld, met me wil afspreken en me bij de AirBnB wil brengen. _O_

    Heel veel plezier! Noorwegen is schitterend ^^


    From these ashes, I will rise

    "Goddd is a wamannn. Yeahhh, yeah. Showerjam as fuck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nu hoop ik dat ik morgen deze kleur nog steeds leuk vind anders heb ik een probleem rip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    2 muggen gedood, maar die derde kan ik niet meer vinden. :| Ik wil niet weer muggensteken en wakker worden van dat storende gezoem.. 😫

    Edit: YES, DERDE MUG IS DOOD. BAM. NU SLAPEN. 😴

    [ bericht aangepast op 26 sep 2018 - 23:59 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    "not to mention it's hurtful to us REAL aces, the aro aces"

    buddy, are you. are you serious. dat is zo ver verwijderd van behulpzaam omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol ja dit is fijn. Kut muggen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, lief. Ik voel me gewaardeerd. Echt fijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat is klote. Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag! Ik zou willen dat ik kon langskomen bij je met een fruitmandje en een pan met soep. Ik wens je beterschap en hoop dat je, je snel beter voelt. Misschien kan je dan later in de week nog wel taart eten.



    Thank you!! Echt heel lief van je!
    Gelukkig gaat het al een stuk beter en heb ik thuis nog best een gezellige avond gehad.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Sorry persoon wiens fiets ik misschien een beetje vastgezet heb, omdat ik anders mijn eigen fiets nergens kwijt kon. #nadelenvaneenfietsmetbak


    Stenenlikker

    De laatste tijd krijg ik best wel wat werk in de namiddagen, lol. Vind ik niet erg, maar af en toe wel chaotisch. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Vandaag was zo’n emotionele, heftige, maar ontzettend mooie dag. B., we gaan verder met het maken van feestjes voor jou — zorg jij er maar voor dat het feestje daarboven klaar staat voor als wij langzaamaan binnen druppelen.