• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze Tourette docu is behoorlijk triggerend. Maar de beschrijving was erg interessant dus wil m afkijken. Struggles.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jammer dat er zoveel neerbuigende reacties zijn over het concept prikkelarm uurtje in de supermarkt. Het zou voor mij echt een uitkomst zijn..


    26 - 02 - '16

    Ik logde net voor het eerst sinds 3 jaar in op mijn eerste Ao3 account
    en holy shit
    de 14 jaar oude ik in mij is aan het huilen? Drieduizend reads op een fanfic? Reacties uit 2018 die vragen of ik het nog ga updaten? Mijn hart smelt ajskhfaljfhjhsfkjhf


    This ain't no place for no better man.

    En dit is precies de reden waarom ik geen contact meer met je wil. You’re a egoistic, manipulative and sad piece of shit. Ugh, je zou denken dat iemand van 50+ beter zou moeten weten.


    •

    Artino schreef:
    En dit is precies de reden waarom ik geen contact meer met je wil. You’re a egoistic, manipulative and sad piece of shit. Ugh, je zou denken dat iemand van 50+ beter zou moeten weten.


    En toch moet ik weer sneu huilen om je. Argh. Fucking emotions, wat moet je er in Godsnaam mee?

    // GO READ, MIRTS. Alhoewel je daarbij net ook al moest huilen ‘cause this fucking book hits you right in the feels.


    •

    Steek je zoveel energie in iets, krijg je er echt nauwelijks iets voor terug.
    Dammit, heb ik hier iets fout gedaan ofzo? :/


    From these ashes, I will rise

    Het is pas officieel herfst als ik minimaal 346 mini pompoenen heb neergezet en er duizend nieuwe throw pillows bij zijn gekomen en dat is nu gebeurd dus, happy fall ya’ll.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn wimpers (ogen) schoongemaakt met remover = Check.
    Maar waarom doen mijn ogen nu pijn, terwijl ik die spul al jarenlang gebruik? :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Hnnnnnn Halsey was fucking perfect.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe vier ik mijn 21ste verjaardag?
    Met koorts en buikgriep in bed...
    Het zit me niet mee...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oh huh de koning is letterlijk op 3 minuten fietsen afstand van mijn huis op dit moment
    Spannend

    Rewritten schreef:
    Hoe vier ik mijn 21ste verjaardag?
    Met koorts en buikgriep in bed...
    Het zit me niet mee...


    Dat is klote. Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag! Ik zou willen dat ik kon langskomen bij je met een fruitmandje en een pan met soep. Ik wens je beterschap en hoop dat je, je snel beter voelt. Misschien kan je dan later in de week nog wel taart eten.


    Physics is awesome

    Volgens de pedicure mag ik geen voetenbadjes nemen en moet ik gewoon met de douche mijn teen schoon houden in combinatie met sterilon. Maar ik had net mijn bruistabletten voor in voetenbadjes terug gevonden.

    Ik heb laatst een nieuw kanaal op youtube gevonden en die man maakt mooie taarten. Gisteren een video gezien over hoe een bruiloftstaart maakte. Wat me deed denken aan een oude mentorix van mij die wel een bruiloftstaart had, maar die was een laag hoog. Als ik ooit ga trouwen dan wil ik wel gewoon meerdere lagen met de mooist mogelijke (eetbare) decoraties erop. Ik bedoel, natuurlijk zijn de bruidsjurk en het pak van de bruidegom belangrijk en de gasten, maar mijn bruiloft zou niet af zijn zonder een grote en mooi versierde taart.


    Physics is awesome

    And I'm sorry to my unknown lover, sorry that I can't believe that anybody ever really starts to fall in love with me. Sorry to my unknown lover, sorry I could be so blind, didn't mean to leave you and all of the things that we had behind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Today was shit but the food makes it better.


    The truth is out there.