• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HaIe schreef:
    Mijn wekker ging om 6:20 en ik heb hem toen weggedrukt en ben vrolijk verder gaan slapen. Kortom, ik heb 3,5 uur langer geslapen en mis dus de les waarvoor ik naar school zou gaan. Oh well, dan maar lekker rustig ontbijten en verder gaan met Atypical.


    Dikke karma, want ik ging mijn moeder helpen met boodschappen uit de auto halen en toen bleef ik met m'n veters haken en ging op m'n bek terwijl ik een kratje bier vast had. Mijn knieën zijn naar de klote en mijn broek heeft 2 nieuwe gaten erbij, maar het bier is nog heel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kan mijn planner en de pen die ik er altijd voor gebruik dus niet vinden. Voor mijn gevoel heb ik overal al gekeken en ik weet dus niet zeker of ik ze al uitgepakt had na de verhuizing. En om de een of andere reden irriteert/frustreert me dat zo. Waarom kan ik het niet gewoon vinden?


    Physics is awesome

    Misschien ben ik te kieskeurig qua vacatures waarop ik reageer. Maar ik wil liever niet in het weekend of in de avond werken. Het liefst wil ik dagdienst en het weekend gewoon vrij. Of als ik een vacature vind die bij mij past en waarop ik reageer dan word ik afgewezen.


    Physics is awesome

    Wat een ongelofelijke kutdag. alles gaat fout, en ik heb er echt genoeg van.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel so terrible, ugh.


    me whenever i see my crushs profile picture pop up on fb chat
    nee sorry het is gewoon niet toegestaan om zo knap te zijn


    A to the Z

    Joe deze nieuwe telefoon is echt bae.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oh ja...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Echt 100% gesloopt maar het was het zo waard.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Is there somewhere you can meet me? 'cause I clutched your arms like stairway railings, and you clutched my brain and eased my ailing.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2018 - 23:06 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moet ik morgen nou echt opstaan om galf acht om een uur en een half naar een hoorcollege te gaan en om tien uur terug op kot te zijn? Ugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voel me zo ziek als een hond maar toch werken. Ok.


    Life is a beautiful struggle

    Vandaag spullen inpakken voor Noorwegen! 😍😍😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zometeen gesprek met de studieadviseur van biologie en ik hoop heel erg dat ze nuttige informatie voor me heeft.


    Stenenlikker

    - pls answer my mail soon @ begeleiding, i rly need to mail my school i just need ur answer to do so
    - also maar vijf keer les van dat vak, i should be glad but im also confused af
    - first week en ik heb nog geen huiswerk te doen, yet i feel like im behind on everything (ja weet je zal wel niet lang meer duren, ben er zeker van dat ik dit weekend overladen wordt door huiswerk lolol)


    A to the Z