• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kijk het is gewoon, nobody cares. Oki?


    The truth is out there.

    Huiswerk? Morgen om half 6 de wekker? Hahahhaha, ik ga nog wel even schrijven aan m'n fanfic joejoe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Au, ik heb buikpijn, maar ondertussen zin in eten, huh?


    Stenenlikker

    Ik hoop eigenlijk echt wel heel erg dat je op mn appje reageert en dat ik je dinsdag kan komen opzoeken. Ik mis het praten met je ontzettend. Ondanks dat we elkaar basically alleen de week in Finland hebben gezien en we pas weer sinds kort kunnen appen. Maar je bent af en toe slecht met optijd reageren op appjes, dus het zou me niets verbazen als we daardoor niet kunnen afspreken en ik pas weer kans maak om je te zien met t volgende Tourettekamp, áls we daar überhaupt allebei aan toegelaten zouden worden.
    Ik zal in ieder geval vreselijk balen als ik je niet ga kunnen zien. Heb er de ruime 6 uur totale reistijd echt wel voor over.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet ik morgen maar "mijn trein missen" en crashen in Starbucks tot een persoon weg is.
    Jezus, ik dacht dat ik van die kutkinderen uit die kutklas verlost was?


    Queer zijn is gewoon alles

    Still can't sleep :') Jezus it's been a while since i've pulled an all-nighter, but this is more like a 3 nighter :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Why does it feel like we're already being forgotten.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 0:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huilen, dacht eindelijk dat ik van je af was.


    Life is a beautiful struggle

    OMG PLEASE STOP MET SMAKKEN. STOP IT.
    (Ik zou er iets van willen zeggen, maar 100% dat hij dan boos wordt)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 10:04 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Papiersnee, worst pain ever.


    Life is a beautiful struggle

    Toch wel jammer dat ik je niet ga kunnen zien


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Khalid schreef:
    Papiersnee, worst pain ever.


    Omfnc :( Rest in pieces


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat moment waarop je naar je vader schreeuwt dat hij moet stoppen met schreeuwen en hij vervolgens super lastig is. Fucking hell.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vaak herken ik usernames wel als in dat ik weet bij welk personage/serie het hoort. Maar ik besefte me pas afgelopen week dat Mahealani een Teen Wolf personage is. Terwijl ik dacht dat ik vrijwel alle personages van Teen Wolf kende.


    Physics is awesome

    Ik wil zo graag mijn beste vriendin verrassen en dit weekend als Felicity Smoak naar Elfia gaan omdat zij als Sara gaat, maar ik heb er gewoon het lichaam niet voor en ik wil niet dat mensen rot opmerkingen maken omdat ik niet zo slank ben als Felicity, haaaaallppppp


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"