• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is erger dan ik dacht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weer twee sollicitaties gedaan, ik hoop dat ik word uitgenodigd. Want mama heeft het over een uitkering en ik wil liever geen uitkering aanvragen. Ik werk liever voor mijn geld, maar ja daarvoor heb ik wel werk nodig.


    Physics is awesome

    Wait - Hoe wist ik niet eerder van deze band af??? o.O


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jezus Christus hoe vind je ooit een baan


    This ain't no place for no better man.

    Ik was even vergeten hoe leuk ik collages maken eigenlijk vind


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh Lord, tell me you love me, am I Lillith or am I Eve?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn slaapritme is echt fucked up volgens mij.... en toch functioneer ik nog relatief goed met max. 5 uur slaap.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahhh ik ben weer helemaal uit m’n reading slump and I love it.


    Wtf is dit!!!!!! Ik ben weer verkouden. Hoe dan??? Dit is al de zesde keer dit jaar. En dit keer heb ik ALLES aangedaan om niet verkouden te worden. Als dit niet ophoudt, dan ga ik naar het ziekenhuis om mijn neus te laten checken, want dit is echt niet goed. (En ja, dit klinkt op een manier grappig, maar dit is echt niet leuk D: En ik heb onderzoek gedaan, dus er kan weldegelijk iets verkeerds zijn. :c )


    One Who Travels A Higher Path.

    Wish I could just be honest.


    This ain't no place for no better man.

    Buuuhhh, ik voel me zo slecht. Ik wil niet ziek worden vlak voor Noorwegen. Én ik heb letterlijk iedere dag volgepland staan voordat ik vertrek. Dus ik heb geen tijd om ziek te worden! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké. Ik wist dat het zou gebeuren, maar zijn deze pagina’s over de slag van Waterloo nou echt nodig voor het verhaal?
    Ik lees dit boek namelijk vooral vanwege feels, niet voor de gratis geschiedenislessen. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wrathsteed schreef:
    Oké. Ik wist dat het zou gebeuren, maar zijn deze pagina’s over de slag van Waterloo nou echt nodig voor het verhaal?
    Ik lees dit boek namelijk vooral vanwege feels, niet voor de gratis geschiedenislessen. (cat)


    De schrijver zal vast wel een reden hebben om het erin te verwerken.
    Appreciate Waterloo lmao, such an important battle


    A to the Z

    Hoe moeilijk kan het zijn. UGH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wrathsteed schreef:
    Oké. Ik wist dat het zou gebeuren, maar zijn deze pagina’s over de slag van Waterloo nou echt nodig voor het verhaal?
    Ik lees dit boek namelijk vooral vanwege feels, niet voor de gratis geschiedenislessen. (cat)


    Misschien is het belangrijk verder op in het verhaal? Welk boes lees je?


    Physics is awesome