• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MaFlodder schreef:
    Ik wil zo graag mijn beste vriendin verrassen en dit weekend als Felicity Smoak naar Elfia gaan omdat zij als Sara gaat, maar ik heb er gewoon het lichaam niet voor en ik wil niet dat mensen rot opmerkingen maken omdat ik niet zo slank ben als Felicity, haaaaallppppp


    Who cares what other people think, I think it'll be great ^^ Het is een hele leuke verrassing en ik denk dat jullie er dan samen een heel goed gevoel aan overhouden en dat is wat telt toch?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    oh boi, waarom doe ik altijd mensen pijn zonder dat dat mijn intenties zijn.


    Life is a beautiful struggle

    Oef, het is kiezen tussen twee kwaden


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Speed schreef:
    (...)

    Who cares what other people think, I think it'll be great ^^ Het is een hele leuke verrassing en ik denk dat jullie er dan samen een heel goed gevoel aan overhouden en dat is wat telt toch?


    Daar heb je gelijk in ja! En ik heb online een zwart jurkje gevonden dat alles bedekt en hopelijk nog wat afkleedt, dus ik hoop echt dat die gaat passen!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    oh jeetje Jel, lekker subtiel :')


    Life is a beautiful struggle

    CarIyIe schreef:
    Vaak herken ik usernames wel als in dat ik weet bij welk personage/serie het hoort. Maar ik besefte me pas afgelopen week dat Mahealani een Teen Wolf personage is. Terwijl ik dacht dat ik vrijwel alle personages van Teen Wolf kende.


    HAHAHAHA dat is een mood tho.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké. Ik weet dat Age of Ultron niet de beste film is, maar deze film is zo underrated. En Bruce Banner & Natasha verdienen zoveel beter. Iedereen. Ugh ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom zijn bijna alle unreal engine 4 assets haast onbetaalbaar? ;-; Natuurlijk horen die artists te kunnen verdienen aan hun werk, want het is echt prachtig wat ze maken, maar gemiddeld 90 euro voor één mooie asset pack is gewoon niet te doen. :c


    Caution first, always.


    hang me op het is al introductieweek dus woensdag is mijn vakantie officieel voorbij huilen dit


    A to the Z

    Kon ik maar 1 stukje uit mijn geheugen wissen. Alle andere nare, mindere momenten mogen van mijn part gewoon blijven. Maar dat éne stukje, kon ik dat maar vergeten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Feet hurt, heart hurts. That's nursing for ya.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mahealani schreef:
    (...)

    HAHAHAHA dat is een mood tho.


    Blijkbaar komt ie niet zo vaak voor in fanfics of ik lees altijd over zijn achternaam heen.


    Physics is awesome

    I'm so excited to get back into writing.


    Nesta schreef:
    I'm so excited to get back into writing.


    Wat ga je schrijven omg *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pixielisje schreef:


    hang me op het is al introductieweek dus woensdag is mijn vakantie officieel voorbij huilen dit