• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    post concert depression is a thing

    Urg hoofdpijn. Why!
    Bijles geven ging op zich goed, maar dat joch moest commentaar leveren. Dat ik beter moest uitleggen. Jonge, dat deed ik. Ik legde het zo uitgebreid mogelijk uit, zodat je het snapte. Het is niet mijn probleem dat jij het niet begrijpt. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    The pirates and sailors have gone; this ship is sinking now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als het goed is vandaag iemand inwerken, leuk wel


    Life is a beautiful struggle

    Tuuuuuuurlijk. Er zijn bijna nooit werkzaamheden tussen Emmen-Zwolle wanneer ik met de trein moet. Maar zaterdag wél! Uuugh! :C
    Weet iemand of je gewoon met je treinkaartje de bus in kan als ze een bus hebben gepland tussen Emmen-Hardenberg en je vanaf Hardenberg weer met de trein verder moet naar Zwolle? Of moet je dan óók nog een buskaart kopen?

    Ik heb geen OV, dus wordt zo'n dagkaartding xp

    [ bericht aangepast op 18 sep 2018 - 10:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuu, ik val weer bijna in slaap. Waarom moest mijn brein weer boos zijn vannacht. Vorige week was ik er teleurgesteld om, nu boos. Moodwissels? Anyway, Ik vind het terecht dat ik boos ben. Ik let altijd erop dat ik bepaalde gevoelige dingen niet zeg tegen anderen om hen niet te kwetsen, maar ik moet er wel mee leren omgaan als zulke grappen bij mij worden gemaakt? Het is gewoon oneerlijk. Want ik weet wanneer ik die grappen terug maak, dat dat ook je in hoofd gaat zitten. Sta je er dan niet bij stil, ik bedoel bedenk je niet eerst hoe jij je er zelf bij zou voelen? Pff.


    Ik wil een tuin vol egels

    #VERYFUCKINANNOYEDRIGHTNOW fuuuuu


    The truth is out there.

    DiNozzo schreef:
    Tuuuuuuurlijk. Er zijn bijna nooit werkzaamheden tussen Emmen-Zwolle wanneer ik met de trein moet. Maar zaterdag wél! Uuugh! :C
    Weet iemand of je gewoon met je treinkaartje de bus in kan als ze een bus hebben gepland tussen Emmen-Hardenberg en je vanaf Hardenberg weer met de trein verder moet naar Zwolle? Of moet je dan óók nog een buskaart kopen?

    Ik heb geen OV, dus wordt zo'n dagkaartding xp


    Als het een bus is die door de NS is geregeld, dan kan je gewoon die dagkaart gebruiken!

    //

    Wieh, so excited.


    Adem in, adem uit *scheld alles bij elkaar*


    The truth is out there.

    Nu maar hopen dat ze dit cadeau leuk vindt...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    And I, oh I don't know what love is, I don't know what love is until you say goodbye
    So don't say goodbye, don't say goodbye now babe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Karma's a bitch


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Harry Potter marathons for the win!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wanneer het dertig graden is geworden en je zit nog steeds achter de tv met een dekentje.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Argh, loop alsjeblieft niet te zeuren dat je je opdracht niet hebt gehaald als je er daadwerkelijk geen zak voor hebt gedaan. Jezus Christus, ga niet verwachten dat je je studie haalt zonder wat te doen en vervolgens verontwaardigd zijn wanneer dat niet lukt.

    Zo, rant out.

    //

    Woeeep, deze week weer salaris. En ja, leerkrachten worden onderbetaald. Maar ik word toch wel blij hiervan.