• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Wat is het met die bittere 50-ers dat ze de behoefte voelen om te praten over "lekker biefstukje vanavond" of "ik zal die diertjes maar eten anders worden ze afgeschoten". Je hoeft niet te reageren op een bericht van WakkerDier dat mensen oproept vega(n) te eten op dierendag, ze proberen alleen maar bewustwording te creëren en je gedraagt je als een kind van 6 dat net te horen kreeg dat de tv uit moet. Je bent 50, wat mij part vreet je die biefstuk, maar voel je je zo aangetast door dit bericht dat je dat moet melden?

    En dan begin ik nog niet eens over de mannen die lijken te sterven van geen vlees bij het avondeten ("ik mis toch het vlees hierin"/"ik heb de eiwitten nodig"/"Ik ben toch geen wijf, ik ga toch geen vega eten"). Als je zo snel het idee hebt dat je mannelijkheid bedreigd wordt, heb je hulp nodig.

    -Suuz out-

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 17:13 ]


    From these ashes, I will rise

    Leef en laten leven 😊


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ah, hypocriet much?


    From these ashes, I will rise

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Wat voor operatie zul je ondergaan? Succes! ❤

    OTOFT: Jemig. Spanningen ten top hier op mn huisgenoten aan te spreken. Dus nu heb ik wat lekkers gekocht met een briefje erbij dat ik t moeilijk vind contact te beginnen, en ik space m nu al om dát op de aanrecht neer te leggen. Like wtf anxiety much? Why? Since when? Uugh.
    Barstende koppijn ook. Echt, haat en ik zit hier nog tot 11 oktober. Voel mezelf een grote mislukkeling. Ugh. :c

    Dank je! Mijn borsten worden morgen eindelijk weggehaald (ik ben trans lol).


    Caution first, always.

    Damn, wat een achterlijke deadlines hier. Ik geloof niet dat ik hier ooit om gevraagd heb, but okay?

    We could've been, we could've been, we could've been friends, we could've been, well maybe not, well maybe not best friends, but I would've fucked with you and you know you would've too, oh well.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SEGA schreef:
    (...)
    Dank je! Mijn borsten worden morgen eindelijk weggehaald (ik ben trans lol).

    Gooooood luck! (en veel plezier? denk ik??) <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SEGA schreef:
    (...)
    Dank je! Mijn borsten worden morgen eindelijk weggehaald (ik ben trans lol).


    Ooh oke! Kan me goed voorstellen dat dat een emotionele operatie wordt idd. Wel super fijn en nogmaals succes alvast! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh great. Alles wat kan mislopen is ook echt een kutzooi geworden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nope you didn't just die on me, hoe kan ik deze serie nou afkijken :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Procrastinating to the max (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ew morgen om half 9 beginnen ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat moment waarop je fris gedoucht je douchegordijn opzij doet en je erachter komt dat je handdoeken nog in je kamer liggen. Naked and afraid while Harry Potter was watching me. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I probably just need to let go before I get another anxiety attack lmao

    On the more positive side of things, I love gay Christians who argue with homophobic Christian assholes

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 21:53 ]


    This ain't no place for no better man.

    Dit hele Brett Kavanaugh ding maakt me. echt ontzettend nerveus


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan