• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    In HP1 zijn ze allemaal nog zo lief en jong en awkward ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I can't get sick now :') please stel het een week uit body :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En we zitten weer dood in de les, altijd fijn die colleges die om half 9 beginnen ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat moment dat je met één van je oudste collega's over HNTM kan praten, love it.


    Life is a beautiful struggle

    Gaan we nog een break hebben?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik wil niet naar de les T_T het is zo slecht weer en we gaan vast en zeker weer duizend taken krijgen which is stressing me out already
    en dan pas 's avonds laat thuis huilhuilhuil


    A to the Z

    Tot 3 uur wachten voor presentaties. Dat betekent dat als ik nu 4 uur lang hard leer, ik vanavond tijd heb voor mezelf. Let's do this


    From these ashes, I will rise

    wat een verschrikkelijk kut vak is dit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is dinsdag en ik heb mijn huiswerk voor vrijdag al af. Ik voel me zo lekker bezig.


    Stenenlikker

    sog, sog, sog


    From these ashes, I will rise

    Ik haat verkouden zijn...

    //
    Ik weet nu al dat mijn coach donderdag gaat beginnen over die training die ik heb afgewezen. Maar ja, het is vrijwillig en nee is nee.
    Dan hoor ik toch liever hoe het met mijn contract zit die eind dit jaar afloopt.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Blacklist Spoilers
    Holyshit wat een mindfuck she didn't die ? I mean I thought so I had the whole thing planned out in my head but I didn't think it was true :') Best show ever? Yes I think so.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oké DUO, dat was echt een back-stab. Ik had niet verwacht dat ik mijn vaders overlijdensdatum moest bevestigen voor een financieel ding hello, that hurts you bitch. Waarschuwing? Hallo?

    Vanavond gekookt, maar volgende keer doe ik de deur tussen de keuken en de woonkamer wel dicht. Alsof ik expres de spekjes laat aanbranden of het leuk vind om dat te doen. Het ging even mis en ja, zo'n foutje kan ik niet herstellen. Wat heeft het dan in hemelsnaam voor zin om nog even erover door te zeiken?! Ik doe mijn best.


    Physics is awesome

    Ik eet de laatste weken wel verrassend wisselend en gezond. Damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.