• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Tampons horen niet in de wc, maar in de prullenbak ernaast. Are you stupid?


    From these ashes, I will rise

    No you can't find my reasons, no, you can't find my pain, we all got lost in Jesus, but he can't take away my pain.

    Na het gesprek dat ik vandaag had met mijn moeder en poh voel ik me echt zwaar down. Ik heb echt een heleboel toegegeven en ik voel me echt kut dat mijn moeder dit nu allemaal weet, na jaren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cantabile schreef:
    Tampons horen niet in de wc, maar in de prullenbak ernaast. Are you stupid?


    THANK YOU! Dat probleem heb ik momenteel met mn vrouwelijke huisgenoot. Sigh.


    OTOFT: Uuuugh ik heb geen zin om te douchen maar zal wel moeten xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk de moed gevonden heb mijn situatie te veranderen..


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    (...)

    THANK YOU! Dat probleem heb ik momenteel met mn vrouwelijke huisgenoot. Sigh.


    OTOFT: Uuuugh ik heb geen zin om te douchen maar zal wel moeten xp

    Ja, same met één van mijn huisgenoten. Maar die flikkert ook met liefde een aluminium bakje in de magnetron. Hoe bestaan dit soort mensen?


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ja, same met één van mijn huisgenoten. Maar die flikkert ook met liefde een aluminium bakje in de magnetron. Hoe bestaan dit soort mensen?


    Wacht wtf???? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cantabile schreef:
    Tampons horen niet in de wc, maar in de prullenbak ernaast. Are you stupid?


    Op stage twee keer gehad dat de wc overstroomde omdat iemand tampons erin gooide. Terwijl ze briefjes hadden opgehangen waarop stond dat je geen tampons in de wc moest gooien. Ik snap dat soort mensen niet.


    Physics is awesome

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Wacht wtf???? O.o

    Woont dus al een jaar op kamers en het gaat nog steeds mis :')
    CarIyIe schreef:
    (...)

    Op stage twee keer gehad dat de wc overstroomde omdat iemand tampons erin gooide. Terwijl ze briefjes hadden opgehangen waarop stond dat je geen tampons in de wc moest gooien. Ik snap dat soort mensen niet.

    Jep, en 3 keer raden wie de verhuur weer mag bellen als het verstopt zit. En dan doen alsof haar neus bloed als er wordt gevraagd hoe dit zo gebeurd...


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Jep, en 3 keer raden wie de verhuur weer mag bellen als het verstopt zit. En dan doen alsof haar neus bloed als er wordt gevraagd hoe dit zo gebeurd...


    Lekker dan. Wellicht als t weer wordt gevraagd heel hard roepen "(naam persoon) weet jij hier niet meer van?" Op zo'n indringende toon. :')

    Ik heb dr gelukkig nog maar iets meer dan een week last van. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cantabile schreef:
    (...)
    Jep, en 3 keer raden wie de verhuur weer mag bellen als het verstopt zit. En dan doen alsof haar neus bloed als er wordt gevraagd hoe dit zo gebeurd...


    Jij dus. Daar kan ik ook niet tegen. Want als er dan een loodgieter kwam op stage om het weer in orde te maken dan wist niemand wie het had gedaan en ze hadden het allemaal niet gedaan. Uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat het waarschijnlijk wel een moeder van een van de kinderen moest zijn geweest(ik liep stage op een kinderdagverblijf). Volgens mij dachten ze stiekem ook dat ik het deed, maar ik gebruikte geen tampons toen en als ik ze wel had gebruikt dan had ik ze niet in de wc gegooid.

    Maar ik snap ook niet dat ze het dan blijft doen terwijl ze weet wat voor probleem het kan opleveren.


    Physics is awesome

    @Yo @Carlyle Ze blijft het gewoon doen, ik kan haar aanspreken wat ik wil. Over een maand is ze alles alweer vergeten :')
    Het boeit haar ook gewoon niet geloof ik en ze realiseert zich helemaal niet dat dit problemen kan geven. Volgens mij leeft ze compleet in haar eigen wereldje met geen idee wat voor gevolgen haar gedrag kan hebben. Ze is 21, maar volgens mij is ze in haar hoofd 8 jaar ofzo...

    Oh well, het scheelt dat het hele huis weet dat zij het iedere keer is, ook nu van de tampon. Ik had namelijk net in de whatsappgroep gegooid dat ik wat later thuis was i.v.m. uitlopend college en toen typte het enige andere meisje in het huis dat iemand een tampon in de wc had laten drijven. Woeps. De jongens leren wel alvast voor hun future girlfriends hier in huis :'D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2018 - 21:05 ]


    From these ashes, I will rise

    Yo ik was even vergeten hoe fijn die Charity Pot van Lush is, en hoe zacht het mijn huid maakt. damn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cantabile schreef:
    @Yo @Carlyle Ze blijft het gewoon doen, ik kan haar aanspreken wat ik wil. Over een maand is ze alles alweer vergeten :')
    Het boeit haar ook gewoon niet geloof ik en ze realiseert zich helemaal niet dat dit problemen kan geven. Volgens mij leeft ze compleet in haar eigen wereldje met geen idee wat voor gevolgen haar gedrag kan hebben. Ze is 21, maar volgens mij is ze in haar hoofd 8 jaar ofzo...

    Oh well, het scheelt dat het hele huis weet dat zij het iedere keer is, ook nu van de tampon. Ik had namelijk net in de whatsappgroep gegooid dat ik wat later thuis was i.v.m. uitlopend college en toen typte het enige andere meisje in het huis dat iemand een tampon in de wc had laten drijven. Woeps. De jongens leren wel alvast voor hun future girlfriends hier in huis :'D


    Dat is wel balen dan.

    Wel fijn dat iedereen weet dat zij het is en niet iemand anders de schuld krijgt. Ik hoop dat de toekomstige vriendinnen van die jongens dat niet gaan doen of maandverband in de wc gooien. Hopelijk zijn ze wel lief tegen hun toekomstige vriendinnen als die ongesteld zijn.


    Physics is awesome

    Lol natuurlijk zit die fucking drain vast in mijn lichaam


    Caution first, always.

    Ik wil koeien knuffelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.