• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I hate hate hate how i am


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou. Alles wat fout kon gaan, ging ook wel weer fout. Jfc.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je je verslagen 2 dagen te vroeg inlevert, en je je echt een goede student voelt.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hele vakantie in principe tijd gehad om voor school/stage aan de slag te gaan en nu pas begin ik met het maken van lesplannen, onderzoek verder uitwerken en reflecteren. Oeps.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Azriel schreef:
    Wanneer je je verslagen 2 dagen te vroeg inlevert, en je je echt een goede student voelt.

    Wow teach me your ways


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    How to get abs in two weeks?


    — Inner peace, it's hard to find. —


    regen, kachel aan, thee en schrijven. Ik zeg top!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    in een impuls even een macbook gekocht. oeps


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Well, this is depressing. :W


    Caution first, always.

    Een grote deadline knallen nu. Dan kan je vanavond los en kan je morgen weer verder. Let's go.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Imelda schreef:
    (...)
    Wow teach me your ways

    3 inmiddels wow
    en ik was nog wel zo laat begonnen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dinsdag weer gesprek bij de POH maar... Ik wil niet. Want vergeleken met vorige week gaat het echt heel slecht. Net wanneer ze blij was met hoe het ging, gaat het weer volledig de mist in. Ik heb gewoon zelfs de neiging om af te zeggen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    We zijn nu ruim acht maanden verder en ik vind het nog steeds raar dat we een hond hebben. :')


    Caution first, always.


    me trying to figure out what my drunk ass really did and said to this boi
    noem het schade opmeten, cuz boi dit valt niet eens meer onder de categorie 'rude' dit was straight up savage als ik hem mag geloven


    A to the Z