• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    The Amazing Spider-Man 2 op tv; The Haunting of Hill House op m'n laptop; en een lekker glas wijn in mijn hand.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Apolloon wonnered (no_chears)
    LBK for 3rd tho *O*

    [ bericht aangepast op 24 okt 2018 - 21:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hola Mamá Imelda : D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fucking kill me


    26 - 02 - '16

    Ik wil in de klantenservice gaan werken, had gesolliciteerd en op aanraden van het uitzendbureau naar de open dag van een contact center geweest. Na de rondleiding, presentatie en luistersessie (hoe een gesprek gaat) ben ik onder de indruk. Dus ik hoop dat ze me willen hebben, want het lijkt mij een goed bedrijf om voor te werken.

    En ik wil ook echt graag weer aan het werk, al is het maar twee of drie dagen in de week. Steeds weer afwijzingen krijgen is ook niet fijn, maar ik geloof dat heel veel mensen daarover kunnen mee praten. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik na iedere afwijzing het toch moeilijker vind om positief te blijven en te blijven denken dat er wel een keer komt waarbij ik wel word aangenomen in plaats van afgewezen. Vooral als je dan hoort dat er steeds minder werklozen zijn en dan vraag ik mij toch echt af wat ik verkeerd doe. Ik probeer echt goeie sollicitatiebrieven te schrijven en bedrijven zo te motiveren om mij uit te nodigen. Waarschijnlijk kan ik mezelf nog wel verbeteren qua sollicitatiebrieven schrijven. Aan de andere kant, ik ben vorige week uitgenodigd voor een gesprek en kreeg net te horen dat ik het toch niet ben geworden. Dus dan vraag ik mij ook af van wat heb ik verkeerd gedaan? Ik ga het denk ik misschien ook wel gewoon vragen.

    Vandaag wel gebeld door het hotel waarbij ik had gesolliciteerd voor afwashulp. Vond het echt lief dat ze aanbood dat ik wel aan de slag in de huishouding in plaats van bij de afwas. Toch lijkt huishouding niet echt iets voor mij.

    Soms zit ik ook wel op mezelf te mopperen, want ik wil graag werken en toch ben ik kritisch als vacatures aan het bekijken ben. En dan heb ik zoiets van, hoe graag wil je eigenlijk aan het werk? Aan de andere kant is het wel zo dat als ik op een vacature solliciteer die ik niet leuk vind, dat er ook een grote kans is dat ik het werk niet leuk vind en dat wil ik voorkomen. Want ik wil ook wel met plezier naar mijn werk gaan.

    Dus ik probeer me momenteel op de positieve dingen te richten zoals dat iedereen vandaag aardig was tijdens de open dag, dat ik volgende week een meet up heb en gewoon een avond spelletjes kan spelen, volgende week vrijdag weer naar Amsterdam ga en volgende week zaterdag jarig ben. Want ik mis Amsterdam van tijd tot tijd nog steeds, wat ik niet vreemd vind aangezien ik er al vanaf mijn geboorte heb gewoond. Daarbij vind ik het ook heel leuk dat we naar Amsterdam gaan om oma te zien en dat oma weer helemaal hiernaar toe wil komen voor mijn verjaardag.


    Physics is awesome

    You gotta be so cold
    To make it in this world


    26 - 02 - '16

    Veerle, als je nou slim bent ga je nu even opschieten en dan kun je nog even opruimen en schoonmaken. Dan hoeft dat morgen niet. MAARJA KOFFIE DRINKEN EN LAF MEMES KIJKEN HEEFT DUS KENNELIJK WEER DE VOORKEUR.


    The truth is out there.

    Ik ga deze les vanaf nu de Yoda-les noemen istg. Dit wuft is vreselijk :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, deze groepspartner oordeelt me over dingen waar ik niets aan kan doen en ik voel me niet echt gelijk behandeld. Het is niet alsof ik Pygame express niet laat werken of iets..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kreeg vandaag de nieuwe catalogus van Large binnen. Ze hebben verkopen nu een Toothless t-shirt. Ik weet dat ik genoeg t-shirts heb en dat ik een beetje op mijn geld moet letten, omdat december al zo dichtbij is, maar hij ziet er zo vet uit!


    Physics is awesome

    Deze twee liedjes maken me zo vrolijk. :D


    Ik wil een tuin vol egels

    Nog één dagje. I got this.


    Ik. moet. dit. weekend. een. nieuwe. winterjas. kopen. ANDERS GA IK DOOD VAN DE KOU *freaking out intensifies*


    The truth is out there.

    Ik hoop dat mijn buik een beetje pijn doet, omdat ik bijna ongesteld moet worden. Want ik wil niet ziek worden. Alhoewel beter deze week dan volgende week, maar alsnog wil ik liever helemaal niet ziek worden.


    Physics is awesome

    lalala why do little errors upset me so much like,,, it's literally nothing and it doesn't matter but I hate myself so fucking much and why


    i wanna vincent van gogh cry in a corner