• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    im just so upset.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Walibi Fright Night. Never. Again.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gestopt zijn met koffie drinken omdat je op een dag al teveel caffeine binnenkrijgt door energy, en ja #selfcare zoals de hippe kids het noemen, en om 6 uur sochtends moeten beginnen is UHM.. Best zwaar kut als je zo slecht slaapt als ik.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2018 - 6:52 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heb ik buikpijn van de overload aan sushi, ongesteldheid, afsterven van binnenuit of lack aan nieuwe food? Deze question be killing me.


    The truth is out there.

    Kijk al uit naar de Halloweentocht. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Toch wel blij dat ik warm in de trein zit en niet buiten ben met dit weer :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morgen naar Magisch Samhein in Bourtange! _O_ zo veel zin in! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als mensen dan ook nog even hun kinderen willen opvoeden zodat ze niet 40 minuten non-stop schreeuwen in de trein, that would be great.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom zijn er geen oefententamens voor dit vak :C
    Ik weet gewoon niet meer hoe ik me kan voorbereiden zonder het boek weer opnieuw te moeten lezen, haha, help.


    Stenenlikker

    HOE was deze username er nog????


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vanmiddag even naar mijn tante geweest puppy kijken en y'all, wat een schatje is het.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vandaag cadeau voor mijn verjaardag uitgezocht. Mooie oorbellen die bij veel outfits en andere sieraden passen zodat ik ze vaak kan dragen. Nu alleen nog even kijken waar we uit eten kunnen gaan voor mijn verjaardag.


    Physics is awesome

    I really wish I could get out of here. I'm losing it. I'm really starting to fucking lose my shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom zijn jongens zo van die achterlijke kutwezens? (no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ok, je maakt je zorgen omdat ze al een half uur niet heeft gereageerd maar als ik twee dágen niets stuur is er niets aan de hand? Thanks.


    Ok, drie dagen • drie. dagen.
    I’ve got to make these count.