• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wth... ik vraag me serieus af waarom want waarom zou je mijn gemaakte fotos op jouw facebook zetten en het dan ook niet eens tegen me zeggen??? Really dont get this huh

    Ik heb een heel erg leuk weekend gehad, maar waarom heb ik nu zoveel pijn aan mijn schouders? :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik had dit inderdaad niet voor 90 % op de laatste avond moeten doen, oh well.. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ughh ik voel me zo kut. Gewoon de helft van de vakantie ziek geweest en nu heerlijk keelontsteking terwijl ik morgen echt echt echt college niet kan missen. OH CRUEL WORLD. The decision van naar school struggelen of in bed liggen is killing me.


    The truth is out there.

    The lights are on, but no one's home, she's so vacant: her soul is taken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben te dom voor de opleiding, of überhaupt een hbo opleiding. ik kan beter gewoon stoppen en een andere droom vinden. iedereen is slimmer en ik verdien het niet eens om hier te bestaan. ik ben gewoon een hoopje ellende zonder doel in haar leven.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Zo extreem veel keelpijn what do I soooo, bel ik huisartsenpost again???


    The truth is out there.

    Oh crap, 11 jarig Q-jubileum gemist. :W


    Caution first, always.

    Waarom werkt de NS niet een keer mee en rijdt die op tijd?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ga straks echt over mijn nek


    Caution first, always.

    Meid, jouw drama op Facebook is echt entertainment opzich. Ik ga stuk. Dankje. Dat lachmomentje had ik zo erg nodig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat moment dat je thuis komt van werk en er draadjesvlees en stoofpeertjes voor je klaar staan.
    Vergeet die pizza die ik vandaag wilde gaan eten.
    Stoofpeertjes en draadjesvlees it is 😍


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik dacht dat op mijzelf wonen leuk was, maar eigenlijk is het heel eenzaam als mijn vriend naar werk is. Naast mijn verjaardag vorige maand is er nog niemand langs gekomen(eigen ouders niet meegerekend). Zo zie je maar hoe vriendloos ik ben en wat voor kutleven ik eigenlijk heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    Ik dacht dat op mijzelf wonen leuk was, maar eigenlijk is het heel eenzaam als mijn vriend naar werk is. Naast mijn verjaardag vorige maand is er nog niemand langs gekomen(eigen ouders niet meegerekend). Zo zie je maar hoe vriendloos ik ben en wat voor kutleven ik eigenlijk heb.


    Ik weet niet of je hobby's hebt waar dit op van toepassing is, maar als ik zo'n week heb zoek ik nog wel eens wat op waar mijn intresses liggen waar je andere mensen tegen komt met dezelfde intresses. Zo hou ik van rock muziek en kom ik mensen tegen bij een rock cafe of jamsessies/ concerten. Als je van kunst of fotografie houd zijn er ook wel eens open tentoonstellingen of zoals wij hier hebben een plek waar kunstenaars gezellig met elkaar een hapje eten en bijkletsen. Ook is er een app die heet meet up, daar kan je intresses invullen en daar komt dan een lijst aan meet ups uit. Misschien haal je hier geen levenslange vriendschappen uit maar altijd wel een fijne manier om er even uit te komen en nieuwe gelijkgezinden tegen te komen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Thirteenth schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je hobby's hebt waar dit op van toepassing is, maar als ik zo'n week heb zoek ik nog wel eens wat op waar mijn intresses liggen waar je andere mensen tegen komt met dezelfde intresses. Zo hou ik van rock muziek en kom ik mensen tegen bij een rock cafe of jamsessies/ concerten. Als je van kunst of fotografie houd zijn er ook wel eens open tentoonstellingen of zoals wij hier hebben een plek waar kunstenaars gezellig met elkaar een hapje eten en bijkletsen. Ook is er een app die heet meet up, daar kan je intresses invullen en daar komt dan een lijst aan meet ups uit. Misschien haal je hier geen levenslange vriendschappen uit maar altijd wel een fijne manier om er even uit te komen en nieuwe gelijkgezinden tegen te komen.


    Hey, bedankt.
    Ik ben eigenlijk geen persoon die andere mensen die ik niet ken opzoekt en alleen maar binnen zit. Ik loop af en toe een rondje met mijn hond, omdat die moet plassen, maar verder doe ik weinig. Een paar keer per week boodschappen met mijn vriend is het dan ook.
    Ik kan nergens heen, omdat ik geen geld heb voor ov. En apps gebruik ik niet, dat voelt als vreemdgaan en wij hebben een afspraak dat wij " meeting"-apps of ieder soort gelijke app, niet gebruiken. Ik voel mij daar ook niet goed bij.
    Dus ja. Het is moeilijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.