• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zo ziek ik kan alleen maar bibberen en huilen en ik baal zo dat er niemand dicht bij woont want ik voel me zo alleen en bang en het is zo kut dat ik sinds de hernia bang ben om zo ziek te zijn en ik ben zoo bang en zo sad. :(


    The truth is out there.

    Heerlijk als je al de hele dag in bed ligt om series/films te kijken en te slapen. Paar vrije dagen deze week doet mij dan ook erg goed. Alleen nog schrijven in die dagen verwerken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Thirteenth schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je hobby's hebt waar dit op van toepassing is, maar als ik zo'n week heb zoek ik nog wel eens wat op waar mijn intresses liggen waar je andere mensen tegen komt met dezelfde intresses. Zo hou ik van rock muziek en kom ik mensen tegen bij een rock cafe of jamsessies/ concerten. Als je van kunst of fotografie houd zijn er ook wel eens open tentoonstellingen of zoals wij hier hebben een plek waar kunstenaars gezellig met elkaar een hapje eten en bijkletsen. Ook is er een app die heet meet up, daar kan je intresses invullen en daar komt dan een lijst aan meet ups uit. Misschien haal je hier geen levenslange vriendschappen uit maar altijd wel een fijne manier om er even uit te komen en nieuwe gelijkgezinden tegen te komen.


    Ik heb de meetup app geïnstalleerd, want ik was eigenlijk ook wel op zoek naar een manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Binnenkort ga ik waarschijnlijk naar een meet up. Dus dankjewel voor de tip!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2018 - 17:53 ]


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik heb de meetup app geïnstalleerd, want ik was eigenlijk ook wel op zoek naar een manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Binnenkort ga ik waarschijnlijk naar een meet up. Dus dankjewel voor de tip!


    Let me know how it went :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Thirteenth schreef:
    (...)

    Let me know how it went :)


    Zal ik zeker doen. Heb je wel eens je eigen groep gemaakt?


    Physics is awesome

    IK BEN EEN MEME.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Zal ik zeker doen. Heb je wel eens je eigen groep gemaakt?


    Nee ik moet zeggen dat ik zelf weinig ervaring met de app heb, ik weet alleen dat het bestaat. En heb een tijdje gekeken of er in mn buurt wat leuks was, misschien moet ik er zelf eens een maken ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Thirteenth schreef:
    (...)

    Nee ik moet zeggen dat ik zelf weinig ervaring met de app heb, ik weet alleen dat het bestaat. En heb een tijdje gekeken of er in mn buurt wat leuks was, misschien moet ik er zelf eens een maken ^^


    Ja, ik vond al snel een groep die ik heel leuk vind. De groep organiseert meet ups om spelletjes te doen (niet op de pc/laptop) en dat vind ik heel leuk. Mijn ouders en ik doen het maximaal twee keer per jaar en aangezien ik dit leuk vind, is het ook mooi om nieuwe mensen te ontmoeten op die manier. Ik denk in ieder geval dat het een gezellige avond gaat worden.

    Goed idee! Misschien willen andere mensen dit ook wel doen, maar durven ze dit niet.


    Physics is awesome

    Oh damn Shadowhunters. Damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit liedje is echt verslavend. O.O


    One Who Travels A Higher Path.

    Wow. What a big fucking surprise. Het internet is weer kut bezig. * sarcasm overload *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay, super zenuwachtig voor morgen maar morgenmiddag/avond wordt leuk! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer je niet hoeft te werken en je huiswerk opdracht al af is en je geen idee hebt waar je nu je dag mee kan opvullen. Help, ik ben het niet meer gewend om volledig vrij te zijn, hahaha.


    Stenenlikker

    Dat is 1 ding... nu de rest nog (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Net voorbeelden zitten bekijken voor sollicitatiebrieven en nu ben ik onzeker. Want nu weet ik niet goed hoe ik een sollicitatiebrief moet schrijven qua welke informatie moet waar, zeg maar. Aan de andere kant, door die voorbeelden kan mijn sollicitatiebrief alleen maar beter worden.


    Physics is awesome