• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh, ik haat dit gevoel. Waarom voel ik mij zo. Ik moet het loslaten en gewoon laten gaan. Ergens heb ik zin om het tegen iemand te zeggen en gewoon alles eruit te knallen, maar ik wil niet zo'n 'bitch' overkomen of überhaupt iemand tot last brengen met mijn 'problemen'. Of überhaupt op zo'n persoon lijken.... :/ Misschien beter om onder een steen te leven, dan hoef ik mij ook niet zo te voelen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Chantico schreef:
    Meh, ik haat dit gevoel. Waarom voel ik mij zo. Ik moet het loslaten en gewoon laten gaan. Ergens heb ik zin om het tegen iemand te zeggen en gewoon alles eruit te knallen, maar ik wil niet zo'n 'bitch' overkomen of überhaupt iemand tot last brengen met mijn 'problemen'. Of überhaupt op zo'n persoon lijken.... :/ Misschien beter om onder een steen te leven, dan hoef ik mij ook niet zo te voelen.
    Girl, ik ben er voor je hé, anytime! Je weet dat ik hetzelfde heb gehad, dat ik ook niet als een gemenerd wilde overkomen met wat ik zat en ik ben blij dat ik het bij jou kwijt kon! Mijn luisterend oor heb je, je kan me bellen. ;)


    //
    Spoedbestellingen geven me altijd stress, omg. :'D Blij dat dat voorbij is. Morgen er verder mee. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    waarom ZIET NIEMAND IN DAT OLIFANTEN DIE OPERA ZINGEN DOOR HUN SLURF HET BESTE IDEE TER WERELD IS?
    Like, kom op jongens. Geef me credits.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    18 year old me definitely made the right choice :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pfff mag ik een teiltje want BARF


    The truth is out there.

    Boi. You gonna die alone.


    IK GIL HAHAHAHHAHAH.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh, ik heb mn prullenbak al in eeuwen niet meer geleegd, daarom zat mn laptop zo vol, damn. Bijna 15% van mn schijfruimte werd ingenomen daardoor.


    Stenenlikker

    Minding your own damn business is hard right?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2018 - 20:40 ]


    Making Quizlet great again.

    Mijn 'maar hij is goed!' tegen de tv roepen begint weer hoor, haha. Daarnaast kan ik niet wachten op een aantal van mijn favoriete scene's straks.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ik krijg best wel zin in bitterballen nu dankzij de reclame.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh, dear lord, not this shit again please.


    Ik ga zoooo hard stuk om die foto. Help 😂


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leith schreef:
    Ik ga zoooo hard stuk om die foto. Help 😂

    Same


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo hard janken bij de special episode van violet evergarden rip.


    The truth is out there.