• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ook altijd alles tegelijk :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vraag me nog steeds af hoe er een gat is gekomen in mijn sok. Normaal krijg ik ook wel gaten in mijn sokken, maar deze zit op een gekke plek. Op die plek krijg ik nooit een gat in mijn sok.


    Physics is awesome

    Ah, I missed reading until whenever without having to look at the time non stop because of work in the morning.

    Also, Sarah J. Maas is a queen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2018 - 23:24 ]


    •

    1/6 van mijn boek gelezen, yes. :’D ik moet regelmatiger erin lezen en er een gewoonte van maken. Want het boek is echt wel interessant, maar ik mag er niet te veel tijd tussen laten want dan vergeet ik dingen. :p En dan is het uitstelgedrag terug.


    Ik wil een tuin vol egels

    HAAHAHAHA DUS JE WIL ZEGGEN DAT JE DIE INSTA PAGE HEBT ONTVOLGD NADAT JE DIT BIJ ME DEED? Ultimate good boy award for you my friend, ZELDEN ZO GELACHEN.


    The truth is out there.

    Ugh, ik weet weer waarom ik groepsprojecten haat. Want er is altijd wel iemand die bijna niets uitvoert/ niets van zich laat horen en in dit geval laat zelfs de hele groep (2 man) niets van zich horen, terwijl de presentatie donderdag al is, aaaaaaaah.


    Stenenlikker

    Why are MIDI and XLR kables so freaking expensive :'( Wel je moet er wat voor over hebben om een thuisstudio te maken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    i am confusion yo


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    Wanneer je je stagebegeleider toegewezen krijgt and it's yo fav, funny af b*tch
    we're gun do just fine buddy come get that high five we stan an iconic prof


    A to the Z

    Ik weet dat ik de laatste tijd best wel wat sollicitaties heb gedaan, maar ik had niet verwacht dat ik een sollicitatie compleet zou vergeten. Normaal sla ik mijn motivatiebrieven/sollicitatiebrieven ook op, maar dat heb ik nu ook niet gedaan. Brein, wat is er aan de hand?!


    Physics is awesome

    Oh God ik hoop vurig dat je je tas mee hebt genomen en dat hij niet onder m'n neus gejat is


    This ain't no place for no better man.

    Vandaag was al één en al drama op school. Like, chill collega. Het is erg wat er is gebeurd, maar je hoeft niet meteen uit je vel te vliegen. :'D
    And boy don't lie too me, because I will find out the truth anyway. (joehoe) :W

    [ bericht aangepast op 16 okt 2018 - 14:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Waarom is de tijd die we hebben van drie naar twee uur gegaan? Volgens mij heeft letterlijk niemand nu alles kunnen invullen.. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bende nietsnutten. Het is compleet onmogelijk voor mij om nu al een thema te weten en dan zetten jullie me zo voor blok. De houding op deze school soms...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zoveel interessante artikelen. (nerd) Dit wordt een productieve avond, it's gonna be useful for you. (Y)


    Ik wil een tuin vol egels