• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh mijn…. stoutste dromen.


    Credendo Vides

    Het was juist nog sneller gevallen dan verwacht.


    Stenenlikker

    Het eten was niet veel bijzonders, maar hartstikke prima voor een uitgehongerde jongen.


    Stenenlikker

    En het gaf haar macht.


    The soul needs autumn.

    Voor ik het wist was ik gehypnotiseerd door de constant voorbijflitsende lantaarnpalen die me ritmisch in slaap susten.


    Credendo Vides

    He briefly considered ignoring the doorbell, but decided against it and got up.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ze voelde de handen van de laatste soldaat nog naar haar grijpen, maar ze vingen enkel lucht.


    The soul needs autumn.

    He opened his eyes and found that Crowley was looking right at him, only inches away.


    Guardian of the Eastern Gate

    'Juffrouw Jackson, uw broers leven is geen grap. Net zomin als het leven van Josephine,' zei Elijah zacht.


    all because i liked a girl

    “Or herself,” he then added and I pointed a finger gun at him in approval.

    Her bisexual self is showing, I'm screaming hahahahah


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Alex legt het schrijfblok naast hem neer en kijkt me serieus aan met een frons op zijn gezicht. 'Je moet echt met haar gaan praten, Hazz.'

    'Psychopaten doden hun geliefden, Josephine. Ik neem het risico niet.'


    all because i liked a girl

    Hopelijk betekende dit dat iemand hem gauw kwam ontzetten uit zijn boom.


    Stenenlikker

    "Het was niet netjes om nu al ruzie te zoeken maar hij vroeg erom. Dit werd nog wat..."


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Met iets meer zelfverzekerdheid liep ze voor de twee jongens uit naar hun tafel en ging zitten.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.