• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Lmao dit fake ass experiment over racisme is echt irritant en ik kan niet wachten tot deze les voorbij is lmao


    This ain't no place for no better man.

    Vandaag krijgt een dikke vette fuck you van mij. Steek m in je hol universe ik ga op de bank hangen en netflixen en vanavond als een wilde feesten gewoon omdat het kan en omdat ik zat ben van alles.


    The truth is out there.

    Rook piercing werd hem helaas niet, dan maar een afspraak gemaakt voor het zetten van een tragus joejoe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog een uuuuur treinnennnn


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, ik was heel bang voor vandaag maar damn het ging zo goed — I love my job.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2018 - 15:06 ]


    Je wil videobellen? Ik stik liever in een gigantische spin als ik heel eerlijk ben.


    The truth is out there.

    Na dit kind moeten Jesse Klaver en zijn vrouw nog een kind krijgen. Dat wordt dan Klavertje Vier. Badum tss.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    morgen werk. zondag werk. volgende week hele week in de winkel op school staan plus werk. talk about killing creativity.
    maar donderdag wel naar fantastic beasts, so i should not complain

    Het gaat een leuk weekend worden. 8D


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn moeder: *constant schelden, heeft nooit ergens tijd voor, altijd maar met dr werk bezig (volgens haar) en blablabla*
    Ook mijn moeder: *gaat lekker lunchen, winkelen, en naar de bioscoop en heeft bij thuiskomst het lef me wederom verrot te schelden omdat "ze het zo druk heeft"*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    windesheim is echt weer zo fijn bezig... zucht


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil SexOffender als username: mag niet volgens de huisregels :W:$. durppp


    No growth of the heart is ever a waste

    Uit automatisme Nederlands spreken tegen je Engelse vriendin is... Embarrassing.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aaah, ik heb dus een nieuwe vriendin gemaakt en ik ben daar zo happy mee. Maar nu de vriendschap behouden en dat is lastiger, meh, want ik ben daar gewoon niet zo goed in. Als je elkaar vaak ziet, gaat het prima, maar ik heb nu geen vakken meer met haar en dan laat ik toch altijd het contact een stuk gemakkelijker verwateren....


    Stenenlikker

    First homophoic reaction: check!(Y)

    Ach ja, zoals onze admin zegt:



    Queer zijn is gewoon alles