• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Zo fijn als je duo partner op vrijdag alles al klaar heeft gezet voor de maandag.

    UGH. Waarom kan ze dat niet EEN keer doen? Nu moet ik rennen om die schoenen te vullen voordat de kiddo's met hun neus tegen het raam gedrukt staan.


    Ok, ik ben er zo klaar mee. Jij feliciteerde mij niet op mijn verjaardag, prima kan ik mee inkomen, nouja eigenlijk niet aangezien ik zogenaamd je 'beste vriendin' ben. Jij bent jarig en om de eer aan mijzelf te houden feliciteer ik jou dan toch maar, want tja je bent mijn beste vriendin toch? Nu zijn we inmiddels al weer een aantal dagen verder en ik heb niet eens een bedankje gehad of iets gehoord. Wat is het nu eigenlijk waard? fuck u feelings


    Life is a beautiful struggle

    Noo waarom is mijn verzoek om vrij te zijn die dag afgewezen? They better not plan me in ugh. Anders maar fingers crossed dat iemand wil ruilen of overnemen. (no_chears)
    Vind het ook niet echt chill dat ik nog geen reactie terug heb en dus niet weet of ik met eerste kerstdag nog moet werken of met familie bij ons thuis kan gaan chillen.
    Geld is fijn maar soms zit een bijbaan je sociale plannen zo in de weg.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2018 - 9:39 ]

    Deze cult les is wel echt diep en ..... the teacher is confused vanwege sommige antwoorden en verhalen (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Doe maar was echt geniaal zaterdag ^^ Echt prachtig ook dat de seconde dat ze Nederwiet zongen de hele zaal naar wiet rook xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chibs schreef:
    Doe maar was echt geniaal zaterdag ^^ Echt prachtig ook dat de seconde dat ze Nederwiet zongen de hele zaal naar wiet rook xD


    Er stond een groepje iets achter je die een joint op stak (die vrouw die erbij stond was er super trots op ook).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Shit I think I really really like him


    Life is a beautiful struggle


    wanneer je je ego opzij zet, hem toch stuurt en hij dan plots binnen de minuut reageert
    me no comprendo


    A to the Z

    ELIOT schreef:
    (...)

    Er stond een groepje iets achter je die een joint op stak (die vrouw die erbij stond was er super trots op ook).


    Ja klopt die spraken we na de tijd nog ff, ik vind dat alleen maar mooi want dat is iets wat eigenlijk altijd bij hun shows gebeurt. Kan er wel de humor van inzien.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh my god, I'm going to murder a bitch.
    Als ik morgen met haar of met die gozer op locatie kom te staan, gaat er echt iets niet goed dadelijk, merlins beard. Ik hoopte er vanaf te zijn, maar dat gaat dus leuk aan mijn neus voorbij. Greaaaat. Not.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    lol je kan niet fatsoenlijk tegen me praten maar me wel taggen?


    Life is a beautiful struggle

    Okeeeee vijf minuten thuis en het is al ruzie. Leuk.


    Gaston schreef:
    Oh my god, I'm going to murder a bitch.
    Als ik morgen met haar of met die gozer op locatie kom te staan, gaat er echt iets niet goed dadelijk, merlins beard. Ik hoopte er vanaf te zijn, maar dat gaat dus leuk aan mijn neus voorbij. Greaaaat. Not.


    Wat is er gebeurd?!


    Physics is awesome

    Vandaag sportschema gehad en lekker gesport. Was wel een beetje anders dan wat ik nu een aantal keer zelf had gedaan en het ging goed. Moet alleen wel meer water drinken en vetmassa omzetten in spiermassa. Was alleen minder blij dat hij ook aan gaf hoeveel kcal je per dag mag. Ik weet dat ik niet iemand ben die er dan in doorslaat en zo min mogelijk kcal per dag wil binnen krijgen, maar er zijn misschien mensen die dat dan wel hebben.


    Physics is awesome

    Godsamme ik kan nergens illustrator krijgen om aan die opdrachten te werken :')


    This ain't no place for no better man.