• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Here we go again


    Life is a beautiful struggle

    Ik had een uur langer in mijn bed kunnen blijven liggen. Dit belooft al veel goeds -.-


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké het is zo'n dag. Net een kopje hete thee dat voor me op mijn bureau stond per ongeluk om laten vallen over mijn schoot heen. Wat een pijn.


    Life is a beautiful struggle

    Getting tired a bit of you playing victim.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben alleen thuis met mijn broertje en hij verliest per direct bijna al zijn verantwoordelijkheid omdat onze ouders nu niet kunnen controleren, zucht.
    Want hij had dus een borrel waar hij veel te laat van thuis komt (En waar hij zeer waarschijnlijk ook heeft gedronken, wat hij niet eens mag), moet de volgende ochtend naar school en verslaapt zich, omdat hij dus geen wekker had gezet.
    Wat moet ik hiermee :C


    Stenenlikker

    Blessed.


    Life is a beautiful struggle

    De eerste versie van mijn boek is af... maar nu twijfel ik of ik een epiloog ga schrijven...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    4 verstandskiezen moeten eruit en iedereen zit me op te fokken, nice friends I have. Kutzooi :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chibs schreef:
    4 verstandskiezen moeten eruit en iedereen zit me op te fokken, nice friends I have. Kutzooi :')


    Bij mij moest er een uit en dat ging prima. Door de verdoving voel je niks, je kan misschien wel wat horen als ze de kiezen eruit halen omdat die kiezen het dichtst bij je oor zitten. En je neus word ook voor gesnoten dus dat is een voordeel! ;)

    Bij mij bloedde het wel flink, maar als ik bij de mondhygiëniste ben geweest dan bloed het ook flink. Wel even vragen wanneer het bloeden moet stoppen, heb ik ook gedaan.

    Veel succes en het gaat vast allemaal goed!


    Physics is awesome

    Hoe de fuck krijgen mensen een baan like ben ik nou zo'n mislukkeling :')


    This ain't no place for no better man.

    Axton schreef:
    Hoe de fuck krijgen mensen een baan like ben ik nou zo'n mislukkeling :')


    Dat vraag ik me dus ook regelmatig af.


    Physics is awesome

    This day was a fucking disaster :'D
    Om alles nog tig keer zo erg te maken, ligt mijn telefoon zielig in Utrecht, zonder mij. Greaaaat.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoezo krijgt iemand die een halfjaar korter ingeschreven staat dan ik, en geen(!!!) urgentie heeft eerste keus op een huis. The fuck.


    26 - 02 - '16

    Net sint-cadeautjes voor een van mijn vrienden en voor mijn gezin + aanhang besteld! Dat deze cadeautjes onverwachts gaan zijn, maakt het des te leuker (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nieuwe ToG username, me like.