• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Even though I felt dysphoric af today, I had a great time cosplaying Gwenom. Bless sweet people at conventions.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [center][/center]

    Peppermint schreef:
    (...)

    Wat heb je laten zetten? (:


    Een dolk en rozen op mijn onderrug. (:


    The truth is out there.

    I'm just gonna do it — fuck this shit.


    •



    someone get me a disco cuz i'm panicking
    stressed, depressed and physically not blessed
    cant help but feel so lonely sometimes even tho ive got nice friends (preach it amen) like u know what would be nice god, u know it
    verzamel dan goeie karmapunten, dacht dat die zelf inzetbaar waren but nah fam (i shouldnt complain, im glad some stuff finally worked out keep it up god u do u)


    A to the Z

    oh mijn god deze foto's van mij en mijn beste vriendin van negen/tien jaar geleden WHAT WE WERE SO CUTE


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ”I just want someone who holds on. Someone who won’t ever let me go, whatever tries to tear us apart. Is that too much to ask?”

    When a book hits too close to home and suddenly you’re crying and your mom is worried again. Ugh.


    •

    lalala er is geen motivatie en normaal zou ik instorten maar medicatie en dit is zo zo fucking raar en ohgod


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb het zo gehad met mensen. En met mezelf.


    Caution first, always.

    ugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn ex is ook vreemdgegaan bij zijn nieuwe vriendin (gehoord van een gezamenlijke vriend haha oeps) en ondanks dat het al ruim een jaar uit is laat dit me echt goed voelen. Ik heb er zo lang zo mee gezeten dat ik niet goed genoeg zou zijn voor hem en dat soort dingen, en dit is bewijs van het feit dat hij het probleem is en dat zo niks over degene zegt met wie die is. Lullig voor zijn vriendin, maar ik ben zo blij dat ik niet meer met die onzin hoef te dealen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wanneer je heel graag ff wil janken, maar je bent te dood vanbinnen om het kunnen.


    Caution first, always.

    I will not be afraid.
    I will not be afraid.
    I will not be afraid.

    I will not be afraid.


    •

    Sinds wanneer staat de 2012 versie van Les Mis op Netflix?




    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Is dit de studie methode die wel voor mij werkt? Ik ben s h o o k


    This ain't no place for no better man.

    Dat gevoel wanneer je dat ene ding dat je zocht eindelijk terugvindt. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2018 - 1:00 ]


    Ik wil een tuin vol egels