• Ik ben eindelijk bezig met het leeghalen van de logeerkamer zodat ik hiervan mijn hobbykamer kan maken! Het is zo'n troep beneden met al mijn teken- en schilderspullen; dat schreeuwt om een eigen plekje. (nerd)

    De meubels voor mijn hobbykamer zijn er nog niet allemaal, dus ik kan nog niet veel neerzetten. Vandaag ben ik echter wel naar de Action geweest om alvast wat spulletjes te kopen om de boel op te leuken. Daar hoorden natuurlijk geurkaarsen bij!

    Ik heb 5 geurkaarsen, waarvan 1 lavendel en 1 vanille, en de andere 3 weet ik niet precies (of het zijn gewone kaarsen). Ze hadden ook rode bes-kaarsen maar die rook in de winkel al supersterk dus die heb ik maar niet meegenomen.

    Daarnaast heb ik een leuke koffiemok gekocht die sowieso gebruikt gaat worden voor thee, want ik lust geen koffie.
    En een paar mokken om mijn tekenpotloden en mijn penselen rechtop in te zetten.
    Ten slotte tikte ik ook 2 superschattige bakjes (de blauwe en roze links) op de kop om mijn aquarelwater in te doen.

    Die tape en opbergmapjes horen er ook bij (cool) Met de schilderstape kan ik mijn papier afplakken en in de mapjes ga ik mijn kunstwerken opbergen. :$



    En het heeft me maar 10 euro gekost! Wat hebben jullie onlangs nog voor een spotprijsje op de kop getikt?

    Ik leef voor de keurkaarsen van de primark


    There are poems inside of you that paper can't handle