• Ahhh zondag ga ik op date.

    Ik heb met m'n ex 1 date ervaring die niet leuk afliep een korte relatie.

    Nu na een jaar besloot ik weer wat te doen op Tinder en ben nu al drie maanden aan het appen. Gewoon lekker rustig aan. Nu zondag ga ik hem zien. We gaan naar een kleine brasserie in het bos wat drinken en dan misschien nog een stukje wandelen.

    Ben zo benieuwd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahhw wat een lieve berichten allemaal, dat doet me echt goed.

    Ik heb hem laten weten dat ik mij in ieder geval erg op mijn gemak bij hem voelde en hij voelde dit ook bij mij dus dat lijkt een goed teken

    Ik zal jullie op de hoogte houden(A)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yes! We zijn bezig om een 2e date te plannen(hoera)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wat leuk om te lezen dit! Krijg zelf weer helemaal die first-dates-vibe!
    Laat je wel weten wat je tweede date wordt !


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    IrishNialler schreef:
    Yes! We zijn bezig om een 2e date te plannen(hoera)


    Super leuk! Wat fijn dat het zo goed ging!


    26 - 02 - '16

    Quizlet is nu helemaal involved in je liefdesleven Yvonne :Y) heel veel plezier op je tweede date!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Quizlet is nu helemaal involved in je liefdesleven Yvonne :Y) heel veel plezier op je tweede date!


    Haha vind het wel echt grappig dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oeh wat leuk! Dan moet de eerste wel een succes zijn geweest :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    LeFou schreef:
    Oeh wat leuk! Dan moet de eerste wel een succes zijn geweest :Y)


    Gingen foto's doorsturen voor elkaars ouders. Zijn beide door elkaars ouders goed gekeurd dus dat is altijd fijnxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    eUpdate

    We gaan zondag naar de bioscoop. A Star is born


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Veel plezier! Heb gehoord dat het een goede film is.

    En uiteraard hoor ik graag weer een verslagje over hoe het is geweest. (wbw)


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Veel plezier! Heb gehoord dat het een goede film is.

    En uiteraard hoor ik graag weer een verslagje over hoe het is geweest. (wbw)


    Wel de film leek m niks, dus zouden we eigenlijk gaan glowgolf. Maar hij had zich verslapen en was ziek geworden en ben ik dus met m'n moeder geweest gezien ik er al stond te wachten. Baal wel behoorlijk ervan omdat ik hem weer graag wilde zien maar ja ziek is ziek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Wel de film leek m niks, dus zouden we eigenlijk gaan glowgolf. Maar hij had zich verslapen en was ziek geworden en ben ik dus met m'n moeder geweest gezien ik er al stond te wachten. Baal wel behoorlijk ervan omdat ik hem weer graag wilde zien maar ja ziek is ziek


    Liet hij pas weten dat hij niet kon toen jij al stond te wachten, dan? O.O


    •

    Heb je ondertussen dan wel nog van hem gehoord?


    A to the Z

    De update:


    Hij was in slaap gevallen dus ik was er al. M'n mama is gekomen en heb ik een leuke middag gehad maar vond t wel zuur.

    Daarna hebben we eigenlijk niet zo veel meer geappt deze week en merkte ik aan mijzelf dat ik het wel goed vond zo. Vandaag is ie weer begonnen met appen.

    Echter heb ik dankzij deze date ervaring ondervonden dat ik eigenlijk een 'oude' liefde nog steeds leuk vind. Dacht eigenlijk niet maar hij komt steeds vaker in m'n gedachten.

    Dus ben ik nu met hem weer in contact want komen. D ga ik natuurlijk wel op de hoogte stellen dat dit hem helaas niet meer gaat worden.

    Dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^ Wat jammer dat het uiteindelijk zo is gelopen! Wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over je eigen gevoel. Hopelijk kan je het contact weer snel terug vinden met je 'oude' liefde c:


    From these ashes, I will rise