• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    Ugh, wil ik deze essay kunnen schrijven, heb ik toch echt wat meer informatie nodig over dit voorwerp dan wat er in de database staat of op de omschrijving in het museum... Waar in Duitsland is het gevonden? In wat voor situatie? In een graf, in een fort?
    Maar het museum mailen en hopen dat ze me in contact kunnen brengen met de desbetreffende curator vind ik ook weer eng. Alhoewel, wat heb ik te verliezen?


    Stenenlikker

    Ik had afgesproken om gisteren iets in te leveren, maar ik lever het over pak hem beet een half uurtje in.... Gisteren moest mijn opa voor de zekerheid (alweer) naar het ziekenhuis. Uiteindelijk bleek er niets ernstigs aan de hand te zijn, maar ik ben toen eigenlijk niet meer voor school bezig geweest, ondanks dat ik wel gewoon thuis was.... Ik heb dit 'excuus' al eerder gebruikt een tijd terug, want toen lagen mijn beide opa's in het ziekenhuis (de één voor een operatie i.v.m. urineleider en de ander met een longontsteking). Het voelt op één of andere manier heel ongeloofwaardig als dit weer de reden is waarom ik iets later inlever....
    Tuurlijk, weet ik dat dit niet zo is, maar het voelt wel zo. Not sure what to do, eerst de opdracht maar eens afmaken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    echt how on earth am i still functioning rn, my dedication for school is on a whole other level (i say, while it still feels like i didnt do anything yet but i did so much echt when will it stop)
    also dis boi i swear stop testing my patience, wat gaat er in hem om ??? i just dont understand


    A to the Z

    Why is it, I always come up with the greatest ideas and literally no motivation to go through with them.
    Deze clean—up is confronterend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kerstboom optuigen en huis versieren joejoeeee.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat kan ik nou voor Kerst vragen? Een boekenbon vind ik ook niet leuk. Waarom weet ik nou niet wat ik kan vragen?!


    Physics is awesome

    I missss thisss.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    You fucking closeminded fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well... This backfired


    The truth is out there.

    Ahhh deze avond was zo fijn.



    me @ my arm en hand die maar blijft trillen door mijn schouder. stop being a weak bish and function like a normal body part, u being annoying rn ik kan niet eens iets vasthouden ???


    A to the Z

    rant over politiek, dus niet openen als je dr geen zin in hebt

    IK BEN DIE BELGISCHE POLITIEK ZO STRONTZAT. UGH. Van onze laatste, wat? vijf? regeringen zijn er VIER gevallen? Of wel, deze is natuurlijk niet letterlijk gevallen, maar deze onzinregering die nu nog overblijft heeft amper een derde van de zetels in het parlement. De verkiezingen vallen overigens binnen vijf maanden, dus er gaat geen **** meer gebeuren. Niet dat het parlement anders veel doet. Het is niet alsof de parlementsleden meer zijn dan partijsoldaatjes die maar hoeven te doen wat hun partij hen vertelt (op dat vlak: go Hendrik Bogaert, al zijn je ideeën nog zo vreselijk). KOM-AAN. HOE MOEILIJK IS HET OM EEN PACT TE TEKENEN WAAR ONZE STAATSSECRETARIS VAN ASIEL EN MIGRATIE NOG VAN GEZEGD HEEFT, IN MEI, DAT HET PACT NIET PERFECT IS, MAAR WEL NOODZAKELIJK. Het is zó duidelijk dat deze regering gewoon ""valt"" (of, wel, verdergaat zonder N-VA, wat nog steeds betekent dat we met een regering zitten die niets gedaan gaat krijgen) uit politieke overwegingen. N-VA moet haar rechterflank afdekken, en MR moet minder communicatiedienst van N-VA naar Wallonië spelen, want anders gaan ze heuse verliezen lijden in mei. Zo. Doorzichtig. Niet dat VLD en CD&V veel beter zijn. Bende opportunisten. Exact de bende avonturiers van links of rechts (want, let's be honest, het falen van deze regering heeft weinig te maken met de ideologie van de partijen, het hadden even goed linkse partijen kunnen zijn) waar Tindemans het over had in '78. Leah out.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet over een half uur weg en lig nog steeds in bed, oeps.


    Ah. Het liefst werk ik gewoon deze hele maand niet. Energieniveau is ook niet bepaald hoog.

    gedichtje schrijvennn


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO