• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    MadaIena schreef:
    (...)Niiiice! Ik zit in vak 105 op rij 4. Had wel duurder kunnen gaan, maar daar had ik ook weinig zin in. :')

    Begrijpelijk (: Al zit ik nu zelf wel vrij voor in de zaal geloof ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mwhihihi I am feeling happy like a little child. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Turns out I'm a jealous bitch after all 🙄


    The truth is out there.

    Dacht dus dat ik er geen gaasje op hoefde te doen, maar toch wel. Hopelijk zit deze dadelijk niet helemaal vastgekleefd.


    Physics is awesome

    December just squeezes the nostalgia out of you, don’t it?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ziekgemeld. Ugh.
    Maar, ik moet aan mezelf denken. En half kotsend voor de klas werkt gewoon niet.


    I'm so fucking pissed right now. Omdat jullie me niet ff op de hoogte konden houden ga ik nu in 1 klap mn jaar niet halen. Thanks he daar gaat AL mn fucking harde werk. Leuke vrienden zijn jullie echt top.


    The truth is out there.

    Omg, ik ben nog steeds in shock van het nieuws. Volgens mij ga ik vandaag geen werk meer gedaan krijgen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    als ik alles nou eens wat beter bij had gehouden en daadwerkelijk had uitgevoerd, had ik nu niet hoeven zwoegen om alles af te maken (en te verzinnen)...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wilde een boek of meerdere boeken vragen voor Kerst. Maar zowel John Flanagan als Jonathan Stroud heeft geen nieuwe boeken in het Nederlands, ook geen derde deel van de Kraaien dus daar gaat dat plan. Of ik moet binnen een paar dagen nog echt een boek tegen komen die ik echt leuk/interessant vind.

    Vraag is wat zal ik dan vragen voor Kerst?


    Physics is awesome

    youtube rewind van dit jaar viel wederom weer ontzettend tegen, but on a more happier note: DE TRAILER VOOR AVENGERS: ENDGAME VOLGEND JAAR GOT ME WEAK!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Echt leuk dat een andere bijleskind mijn bijlessen zo leuk vindt. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ok everyone here can go into a corner and go fuck itself. I QUIT.

    Seriously, ik sta zeven uur in de regen op een slechte locatie door jullie gekozen, en krijg er maar vijf betaald. Dikke fucking doei.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2018 - 16:02 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    YouTube Rewind was echt tof, a lot of YouTubers I know this time ^^ En ook wel beter dat ze een keer wat anders doen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lijkt nu wel alsof een hele kleine vampier in mijn teen heeft gebeten.


    Physics is awesome