• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]



    me @ me when my good mood is back in town and i aced everything today
    imma continue some homework even tho im tired because yes good schoolmood good schoolmood LET'S GO

    [ bericht aangepast op 7 dec 2018 - 20:11 ]


    A to the Z

    This will forever put me in a good mood. Throwback december is going to be a thing. My thing.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom zijn goed lopende RPG’s zo moeilijk te realiseren? Ugh. Ik kan niet in m’n uppie schrijven.


    Lonely This Christmas en Feliz Navidad zijn echt van die nummers om mee te zingen. #nostalgie


    Physics is awesome

    Blackbeak schreef:
    Waarom zijn goed lopende RPG’s zo moeilijk te realiseren? Ugh. Ik kan niet in m’n uppie schrijven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    heb de hele dag de tijd gehad en nu pas ga ik bezig met mijn onderzoeksverslag.... what is wrong with me?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I really need a good massage..

    Okay I fricking love my new letter board.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is al bijna 8 december, waarom kan ik MacGyver nog niet kijken? Was zo verbaasd toen ik MacGyver laatst op tv zag, wist helemaal niet dat Veronica seizoen 2 aan het uitzenden was.


    Physics is awesome

    Why does everything make me cry lately?


    This ain't no place for no better man.

    I ain’t sorry, I never been the sorry type. This ain’t confessions, so fuck all of that sorry hype.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    was tot half 7 vanochtend wakker, heb mowgli en the princess switch gekeken, en ben dus om half 7 gaan slapen en was om 11 uur weer uit bed..... rip


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgens mij ben ik van alles vergeten. Misschien had ik beter thuis kunnen blijven: ik weet nog steeds niet of dit een doorgeslagen verkoudheid is of iets ergers.


    From these ashes, I will rise

    Tarzan kijken & hot cocoa.
    Lovely.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    dan maar de antwoorden van de leerlingen faken... moet toch wat.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO