• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    IK WIL JANKEN.
    Maar goed nog even volhouden en dan straks kan alles eruit.


    Life is a beautiful struggle

    I feel like a stranger to myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. WAUW. Ik weet wel weer hoe het zit. Fijne kerst allemaal, succes ermee. Maar ik zit het op deze manier uit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, m’n stresslevel is weer through the roof — waarom kunnen m’n hersenen niet één keer normaal doen?


    •

    Ik mis die girls van vorige weekend D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Best wel trots op mezelf dat het gelukt is om naar het kerstdiner te gaan, ook al ben ik eerder weggegaan. Morgen gesprek met mijn psych om te kijken of het verstandig is om dit weekend en de feestdagen naar huis te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Crochan schreef:
    Ugh, m’n stresslevel is weer through the roof — waarom kunnen m’n hersenen niet één keer normaal doen?


    The truth is out there.

    Ik zou willen dat iedereen stopt met zeggen: ‘Het is wel je vader, Mirte.’ Like, fuck off please. Het is aan mij of ik contact met hem wil ja of nee — of het nu ‘m’n vader is’ ja of jee.


    •

    Gawd, deze mensen verdienen mekaar en ik hoop zo voor ze dat het zo geweldig blijft.


    From these ashes, I will rise

    Leuk dit weer, vorige keer al een deel van een aflevering niet gezien want dat deel miste gewoon compleet en nu een aflevering die het zo te zien helemaal niet doet. Dit is fijn, heel fijn. Mag ik misschien iedere aflevering helemaal zien zodat ik de verhaallijn kan blijven volgen?

    Hiervoor wilde ik dus een abonnement bij Netflix voor, want dit is echt irritant.


    Physics is awesome

    Doet ie het wel, maar loopt ie vast om de twee minuten. Waarom?!


    Physics is awesome

    Wat lief, ik twijfelde zo hard om dit jaar toch zoals altijd weer naar mijn ouders te gaan met oud en nieuw. Maar nu ga ik toch voor het eerst naar vrienden met oud en nieuw, en mijn moeder is gewoon blij voor mez de schat.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dingen die ik vandaag goed heb gedaan:
    - ben uit mezelf naar buiten gegaan in plaats van mezelf binnen op te sluiten en te isoleren van de buitenwereld ✔️


    26 - 02 - '16

    Hoe kan je je zo druk maken over zoiets ontzettend kleins ? :') Ik kan hier wel om lachen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Inmiddels al vijf uilen beeldjes en de nieuwste aanwinst staat nu te pronken in het nisje boven de open haard.


    Physics is awesome