• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    Lohse schreef:
    Why kan niemand zich meer normaal gedragen op school als ze aan vakantie toe zijn?


    Bij ons op het werk ook al niet. Voor mijn gevoel breng ik meer tijd door bij de koffiemachine dan aan mijn bureau x)

    Unrelated:

    Ik heb naar je advies geluisterd en alles lijkt goed te komen. Zoals altijd eigenlijk als jij advies geeft...


    I am an idiot, I move.

    Dit is wel erg sad lol :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Muuuuh, ik snap het niet. Zie je nou wel of niet wat in mij??? Je raakte vanavond wel echt continu mijn schouder aan terwijl je wat uitlegde, al geloof ik wel weer dat jij van nature erg aanrakerig bent.
    Jongens zijn echt onbegrijpbaar, zucht.


    Stenenlikker

    Vandaag heel voorzichtig het opgedroogde bloed weg gehaald, nu ziet het er alsnog rood als in bloedkleur uit en er zit geel bij. Maar pus heeft meestal een andere kleur. Kortom ik weet het niet want vorige keer ging het niet zo. Toen was het gewoon twee hechtingen erin die er vrij snel weer uit mochten en toen was het klaar.

    De huisarts had zeker wel meer mogen vertellen over hoe het zou herstellen en wat ik wel of niet met mijn teen moet doen.

    Ik ben gewoon bang dat ie gaat ontsteken en dat wil ik absoluut niet.

    Morgen kijken hoe het dan is en even aan ma vragen wat zij ervan vind.


    Physics is awesome

    Lekker moment om weer storing te hebben...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soort van vroeg, bruh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, nou sorry hoor dat ik het niet wat eerder mailde.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog 1 dagje en dan eindelijk vakantie. (banana)


    Life is a beautiful struggle

    Als je de trein af koppelt meld dat dan even nog een keer voor iedereen instapt :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Verwarming stuk, ijskoud. Jezus. Moet de hele dag nog.


    Life is a beautiful struggle

    Verdomme kom er ook net achter dat ik mn bankpas ben vergeten dus kan niet eens lunchhalen. (no_chears)
    Gelukkig nog wel 2 stroopwafels, iets is beter dan niets.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2018 - 10:08 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik ga low key hier aan onder door.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vakantiieee, whoop whoop ^^
    Nouja, ik heb morgen nog een excursie, maar dat is leuk en voelt dus niet aan als college.


    Stenenlikker

    I'm so blessed ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Na bijna een week me heel slecht te hebben gevoeld gaat het weer langzaam de goede kant op! Het ergste is in elk geval voorbij en ik heb het weer overleefd. Niet helemaal zonder kleerscheuren, maar toch ben ik trots op mezelf!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one