• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    We weten dat jullie verliefd zijn maar klim eens van elkaar af als ik ernaast zit :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De gayheid is real.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Marston schreef:
    De gayheid is real.


    +1


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Don't be such a lil' bitch joejoe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Reden #3836271, waarom ik de winter haat: in bed nog op je telefoon willen prutsen, maar doordat het zo koud is in je kamer je vingers langzaam voelen afsterven.


    •

    Het sneeuwt, het sneeuwt. Een perfecte dag om dat af te maken.
    Vandaag een heerlijke dag gehad met mijn lieve mama. Echt dit hadden we zo nodig. Vandaag was gewoon perfect. Heel erg moe, maar voldaan. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    actually following the advice people give me?


    i love to suffer


    A to the Z

    Het sneeuwt, gvd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer je zusje niet snapt dat er tijdens het eten niet gekleft moet worden met dr vriendje :') Like daar heb je letterlijk de andere 23 uur van de dag voor. We get it you're in love maar alsjeblieft niet tijdens het eten. Goed gelukkig weer thuis na een lang weekend :') Bij mn maten was het iig wel gezellig xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik moet echt eens bij de dokter geraken want deze vermoeidheid is niet meer normaal.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een vriendin van mij is vannacht gewoon de sloot ingefietst.
    Misschien had ze toch maar moeten bobben. 🤭


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer komt mijn stem weer terug? :c


    From these ashes, I will rise

    Fucking hekel aan sollicitatiebrieven schrijven — like, I'm awesome, just hire me already.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Op naar Dickens festijn... Thank God dat m'n trein wel gewoon op tijd rijdt en alles.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NOG EEN WEEK AAAAHHFYEJCHDJSHSJ

    Ook even duimen dat werk een goed rooster voor me fixt morgen anders ga ik echt huilen :')