• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    Ik word wakker, besluit dat ik nog wel een kwartiertje verder mag slapen, val meteen weer als een blok in slaap en krijg het voor elkaar om binnen tien minuten een droom te hebben die op een of andere manier zo heftig voelt dat ik letterlijk huilend wakker word, waardoor de hele rest van de dag onwerkelijk en zwaar voelt. Cool. Cool cool cool


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Engelse taalkunde, hier komme ich. Mocht ik nu eens naar die lessen geweest zijn he ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zo blij dat mijn coördinator mij tenminste begrijpt, want man man man wat was er vandaag gebeurd zeg. En dan kreeg ik ook nog negatieve commentaar van een ander persoon, terwijl IK uiteindelijk zelf alles heb opgelost.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ok, eerste dag weer werken en ik ben meteen doodop als de kinderen nog geeneens de deur uit zijn. Waar is mijn energie, serieus?


    •

    Ugh kakzooi. Alle toffe stages die ik tegenkom eisen van je dat je al aan je master begonnen bent, terwijl ik mezelf zo smart vond om een tussenjaar te nemen voor reizen en stagelopen. Bitches.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    'had jij vandaag geen date?'


    not like that honey, we aint going there


    A to the Z

    Vandaag was echt geweldig en motiverend! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag weer lekker gesport en een goede daad verricht.


    Physics is awesome

    Mijn masker is gebarsten en in raak de controle kwijt dit is echt het ergste gevoel ooit
    (No worries, ben op een veilige plek)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als ik dan toch compleet moet instorten ben ik in elk geval op een veilige plek. It’s gonna be a long night


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oke wauw dit is echt bleh. I don't like this about you. Waarom is het steeds als ik denk dat we veel in common hebben we nog meer niet in common hebben? De mindfuck is real.


    The truth is out there.

    This is going to be our first Christmas without you and your birthday, too. We will still celebrate. But there is going to be an empty chair at the table where you used to sit and buying gifts will be double as hard knowing I won't have to come up with any you'd like. I won't have to drag you over to show how the tree turned out or skip the Christmas songs you hated. I will not get up early to watch the same, stupid movies we have watched for years because it doesn't matter anymore. This year I'll probably just look back on all the years I took for granted and I will most likely end up missing you more than I already do.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom heb ik buikpijn? Het is te vroeg voor mijn menstruatie. Ik hoop dat het niet hetzelfde is als een paar weken terug en dat ik dadelijk moet kotsen. Voor de zekerheid toch maar een emmer naast mijn bed gezet, vorige keer ging het namelijk niet helemaal goed.


    Physics is awesome

    Yo Veerle get yo ass moving, jij wilde om 12 uur op school zijn en al boodschappen hebben gedaan en afgewassen hebben. U NEED TO HURRY THE F UP YO. Maar alles wat me tegen houdt is een douchekrukje dat mn leven probeert moeilijk te maken.


    The truth is out there.