• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •


    when u in too deep lurking and u end up hurtin ur own feelings


    A to the Z

    Holy shit, door dit gesprek heb ik ineens heel andere ideeën over het invullen van mijn master en damn, dit wordt een moeilijke keuze. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "Ik omring mij liever met mensen die weten dat ze niet perfect zijn en fouten maken dan met mensen die denken dat ze nooit wat fout doen en denken dat ze "het" zijn..." oh boi, iemand zet dit in haar story en het omschrijft haar compleet. WAAROM DELEN HYPOCRIETE MENSEN DIT SOORT DINGEN ALTIJD.


    Life is a beautiful struggle

    Feinics schreef:
    Hopelijk is morgen een betere dag

    Eventjes, dit is nu dag 5 en ik ben er best klaar mee. I got shit to do...


    From these ashes, I will rise

    Toch nog naar een concert waar ik zo graag heenwilde maar uitverkocht was. Morgen tickets voor een speciale voorpremière voor een film met een vriend; ik weet niet waar ik dit geluk vandaan tover maar ik geniet er maar van totdat het over is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *or not talking to
    like who u tryin to look good for on ur insta stories, who u trying to impress baby boo
    me? u know im impressed already, u know whats really gun impress me? a fast reply


    A to the Z

    Je bent bóós op mij? Bitch whattafuck? Ik heb een prachtige planning voor je gemaakt waarmee je alle stof keurig herhaalt, afwisselt en nog eens een keertje herhaalt zodat je daar niet zelf over hoeft na te denken. Je gedraagt je als een kleuter die haar zin niet krijgt. Man up! Denk je dat ik het makkelijk had? This is LIFE. Come on.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wijn, chips en kerstkaarten schrijven: chillings.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2018 - 21:42 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    18 kaarten geschreven en nu doet mijn hand pijn - worth it tho.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pfff heel veel gedaan, maar niet zoveel dat je kan terugzien omdat het allemaal van die mini-details zijn :'D Maar he, het is nu wel bijna af en dat is echt iets om trots op te zijn.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nog aan zoveel denken, nog zoveel in orde te brengen, urgh. :l
    En nu leek Q even weer wat actiever, yay. Ik wil meedoen, but first other stuff. :x Niet te veel hooi op je vork.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hopelijk wordt volgend jaar een beter jaar.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een uur over deze dungeon gedaan en ben in dit uur 5 keer doodgegaan. Dat was niet helemaal de bedoeling. Had ik misschien toch beter dat uur kunnen studeren. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ok, this makes me kinda happy.


    Life is a beautiful struggle

    Merlin, een nieuwe partij leren zingen als je vijf minuten wakker bent, is niet echt aan te raden :'D Anyhow, nu snel verder aan mijn enorme to-do list van gisteren, want die is niet eens voor de helft af geraakt, en ik heb alweer maar tot 14.00 de tijd :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.